Gå til innhold

demo fifa 2009


Peritass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Garantert kjøp for meg. Synes ennu det skulle ha vært høyere tempo i spillet. Men animasjonene er blitt mye bedre i dueller blant annet. Grafikken virker ikke å være den beste, men er ikke det jeg bryr meg mest om. Bare den er på et akseptabelt nivå går det greit.

Må vel få testa PES-demoen også. 2008 var forferdelig etter min smak!

Lenke til kommentar
hei sitter på jobb nå og logger meg på http://store.playstation.com/game... finner ikke fifa 09 demoen der... skal ikke den siden være like oppdatert som om jeg logger meg på via ps3'n?

Og hvis så, er det da mulig for meg å laste ned ps3 demoen til datamaskina mi, legge den over på en minnebrikke for så å instalere den på ps3'n når jeg kommer hjem?

Den storen e vel beregnet for PSP.

 

ok, så det er ikke mulig å sjekke ps3 storen gjennom pc...? og da umulig å laste ned via pc...?

Nei, desverre. Men hvis man har en PSP og trådløs internett på jobb, så kan man gå inn på ps3'en over trådløs nett og starte nedlastingen derfra.

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med å se draktnummerene og i det hele tatt ansiktet til spillerene mens man spiller? Har HD TV osv men det ser alt for dårlig ut!

 

Sikkert ikke hele grunnen, men PS3 versjonen ser ut til å ha kraftigere blur-effekt. Har prøvd begge demoene og synes 360 versjonen så ørlite bedre ut, men ikke nevneverdig på mitt TV iallefall.

 

Ikke mine bilder:

ron.jpg

kickoff.jpg

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med å se draktnummerene og i det hele tatt ansiktet til spillerene mens man spiller? Har HD TV osv men det ser alt for dårlig ut!

 

Sikkert ikke hele grunnen, men PS3 versjonen ser ut til å ha kraftigere blur-effekt. Har prøvd begge demoene og synes 360 versjonen så ørlite bedre ut, men ikke nevneverdig på mitt TV iallefall.

 

Ikke mine bilder:

ron.jpg

kickoff.jpg

 

Vet ikke hva som feiler de bildene, men har Ps3 og ser ikke så rævva ut som på de bildene hos meg vertfall.

 

@Abba:Ikke svar på ett spørsmål med ett nytt spørsmål, nei er ingen fanboy men foretrekker Fifa laaaangt forann PES

Lenke til kommentar

De bildene så ut til å være tatt med mobilkamera og sier vel lite om noe egentlig.

For alt man vet holdt man bare kamera litt roligere over 360 bildene, for så blury som de bildene vil ha det til å være er det ikke.

Jeg så ikke forskjell når jeg testet mellom konsollene, og såpass uklart som det ser ut til at ps3 versionen er på de bildene tror jeg folk ville reagert på.

 

Likte demoen forsåvidt, selv om jeg ble mer fornøyd da jeg testet euro 2008 første gang enn fifa 09.

Blir nok uansett et kjøp etterhvert, selv om fotballspill trolig ikke blir prioritert denne høsten.

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med å se draktnummerene og i det hele tatt ansiktet til spillerene mens man spiller? Har HD TV osv men det ser alt for dårlig ut!

 

Sikkert ikke hele grunnen, men PS3 versjonen ser ut til å ha kraftigere blur-effekt. Har prøvd begge demoene og synes 360 versjonen så ørlite bedre ut, men ikke nevneverdig på mitt TV iallefall.

 

Ikke mine bilder:

ron.jpg

kickoff.jpg

 

Vet ikke hva som feiler de bildene, men har Ps3 og ser ikke så rævva ut som på de bildene hos meg vertfall.

 

@Abba:Ikke svar på ett spørsmål med ett nytt spørsmål, nei er ingen fanboy men foretrekker Fifa laaaangt forann PES

 

Spørsmålet ditt var til noen andre, jeg stilte deg bare et nytt spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...