Gå til innhold

Erfaringer med Lagerutsalg.no?


Leffsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo. Jeg kom over denne siden; http://lagerutsalg.no/

 

Er det noen som kan si om dette er en nettbutikk man kan stole på?

 

Noen som har kjøpserfaringer herfra?

 

Kjøpte en The North Face jakke og billader til min Iphone i nettbutikken. Fungerte veldig greit, fikk tracking nummer tilsendt når varen var sendt sånn at jeg slapp å vente på hentelapp. Fikk varen neste dag og alt var som det skulle.

 

Min erfaring er at jeg anbefaler denne siden

 

Lars

Lenke til kommentar
Hallo. Jeg kom over denne siden; http://lagerutsalg.no/

 

Er det noen som kan si om dette er en nettbutikk man kan stole på?

 

Noen som har kjøpserfaringer herfra?

 

Kjøpte en The North Face jakke og billader til min Iphone i nettbutikken. Fungerte veldig greit, fikk tracking nummer tilsendt når varen var sendt sånn at jeg slapp å vente på hentelapp. Fikk varen neste dag og alt var som det skulle.

 

Min erfaring er at jeg anbefaler denne siden

 

Lars

Min erfaring er at folk som bruker sitt første innlegg på å skryte av en ukjent nettbutikk skal man ta med en bøtte salt...

Lenke til kommentar
Backer den jeg og...

 

Hehe, skjønner hva du mener og vil backe opp den kommentaren jeg også. Nå holder de til i Oslo og jeg bor i Hamar så min tilknyttning til siden er ikke mer en som en kunde. Men jeg kom over dette forumet og så at det var noen som lurte på nettbutikken og da valgte jeg å svare.

 

Jeg var også skeptisk og googlet butikken før jeg bestillte varene. Fant ikke så mye om de, untatt det som var skrevet om de i hegnar.no samt at de hadde noen dagens julegave tips på hegnar det også.

 

Men de har visa og mastercard avtale og hadde de vært useriøse så hadde de ikke hatt denne avtalen eller mistet den. Jeg brukte kreditkort når jeg betalte slik at hvis det hadde vært noe tull så hadde det ikke vært noe problem med å få igjen pengene.

 

Lars

Lenke til kommentar

Når man leser at kundene skriver at varene ble sendt raskt og alt virket, forteller veldig lite.

Kundeservicen er mye viktigere egentlig. Om hvordan de godtar reklamasjonskrav, feil ved bestilling, feil vare og slikt. Og om de følger forbrukerkjøpsloven.

Man kan skyrte lenge av en butikk, og senere få en helt annen oppfatning når noe først går galt.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Takk for at dere har diskutert min nettbutikk og lurer på kjøpserfaring.

 

Jeg har sett vi har fått mye trafikk fra denne siden så måtte se hva som skjedde der.

 

Jeg er Nicolai og er daglig leder i nettbutikken. Sammen med medeier Christian som jobber fra Usa så driver vi denne nettbutikken sammen. Christian jobber med kundeservice og kontakten med våre amerikanske leverandører. Jeg er hands on med den daglige driften og står for dette med utsending av varer og daglige gjøremål.

 

Vi har begge to lang fartstid fra USA og der er netthandel mye mer utbredt. De er også mye mer dyktig på kundeservice en hva som er normen i Norge og dette er noe vi har tatt med over fra Statene. Hos oss er kundene i fokus og vi prøver å ha veldig ryddige rutiner og holde kunden oppdatert gjennom hele kjøpsprosessen. Du vil få en bekreftelse når kortet er belastet samt at du vil få et sporingsnummer fra posten hvis den er sendt som pakke eller beskjed når varen er sendt hvis den er sendt som A-post.

 

De produktene som ligger på siden finnes på lager og i 95% så blir varene sendt samme dag så lenge bestillingen kommer innen kl 14.

 

Vi følger kjøpsloven i norge samt 2 ukers angrefrist som er lovpålagt i norge.

 

I de få tilfellene av reklamasjon som vi har hatt så har vi erstattet eller gitt pengene tilbake øyeblikkelig. I enkelte tilfeller har vi sendt et nytt produkt samme dag.

 

Vi har kun holdt på i et år og er HELT avhengige av at våre kunder er fornøyde og snakker positivt om oss.

 

Men er det noen som lurer på noe så er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe dere så godt som mulig.

 

Vi vil også lansere nye nettsider iløpet av de neste 4 ukene samt at det vil bli lansert nye spennende produkter i fremtiden.

 

Ha en fin dag.

Mvh

 

Nicolai

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...