Gå til innhold

Noen som er FORNØYD med MTU?


Anbefalte innlegg

Uten at jeg vet noe sikkert om dette, er det sikkert penger i bildet når det gjelder disse kontraktene med innholdsleverandørene. Regner med operatørene får en andel av inntektene fra disse innholdstjenestene, og dette er sikkert noe som må forhandles før en avtale er på plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tolka det som at disse innholdsleverandørene ikke ville inngå avtale med MTU pga. MTU er useriøse og at innholdsleverandørene ikke vil ha noe med dem å gjøre. who knows. MTU var jo CombiTel før, hvordan de har klart å ha et teleselskap så lenge uten å få opp disse avtalene med fks. norgeskjente 1881 er litt gåtefullt for meg.

 

Bare for å klarne opp litt: Combitel benyttet seg av NetCom sitt nett og da virket selvsagt disse tjenestene/nummerene. Nå har de eget nett, egen infastruktur og egen operatørkode. Det må da opprettes nye avtaler og dette er det som oftest tilbyderen (1881) som må gjøre. Det gjør dem om de ser at det er et marked for det blant kundemassen til operatøren (MTU).

 

For the record har jeg OneCall.

 

Edit: Typo's

Endret av basip
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

nå har jeg brukt MTU en stund, oslo, og det jeg kan si er at det ustabilt.

meldinger sendt til meg en kveld kan hende de først kommer dagen etter.

flere innholdstjenester har jeg ikke fått noen meldinger fra, fks 1985, 1880, og diverse steder på nettet der du må verifisere brukerkonto med sms, funker ikke.

 

så jeg kan ihvertfall ikke akkurat anbefale dette til noen andre. det er jo helt sprengt at de leverer en tjeneste når tinga ikke funker.

 

jeg bytter når jeg finner noe greiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...