Calle2k Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 hei! Jeg er på jakten etter et nytt spill. Jeg spiller for det meste FPS, RPG og strategi spill. Og jeg lurer på om det er noe nytt eller forholdsvis nytt som også kan kjøres greit på min laptop. Laptopen min har: Intel Core 2 Duo T7500 2.2Ghz Nvidia Geforce 8600m GS 512 dedikert 3gig ram. DDR2 SDRAM ( 1 x 1 GB + 1 x 2 GB ) 2x 250gig hdd. Serial ATA-150 - 5400 opm Windows Vista Directx 10
Cubicle Dude Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Denne hjelper deg kanskje: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Denne sjekker din pc om den kan kjøre ulike spill. Finfin om du skal teste bærbar pc om den er "spillbar".
Calle2k Skrevet 9. september 2008 Forfatter Skrevet 9. september 2008 Denne hjelper deg kanskje: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Denne sjekker din pc om den kan kjøre ulike spill. Finfin om du skal teste bærbar pc om den er "spillbar". Ja det er en god ide , men noen som har forslag til spill da? Samtidig, brukte systemrequirementslab på stasjonære pcen min og da var det ofte den sa jeg kunne kjøre ting på maks, men da jeg gjorde det gikk det som en snegle
v3g4rd Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Liker du strategispill, er jo Supreme Commander (etter min mening) utrolig bra.
Cubicle Dude Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 FarCry bør du nok klare. CryEngine har gjort en veldig god jobb med den grafikkmotoren som gir veldig bra grafikk selv på under middels grafikk kort. Spillet er råtøft spesielt flerspillerdelen!
HammerBro Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 (endret) Hvis du liker fps spill, må du ha crysis. Og Crysis warhead (kommer senere denne uken) Tviler egentlig på at du kan kjøre det på maks, men Endret 9. september 2008 av MatPed
Calle2k Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Liker du strategispill, er jo Supreme Commander (etter min mening) utrolig bra. Hehe, ja det er jeg enig i har begge spillene, SC og SC:Forged Alliance Hvis du liker fps spill, må du ha crysis. Og Crysis warhead (kommer senere denne uken) Tviler egentlig på at du kan kjøre det på maks, men Jeg behøver ikke kunne kjøre ting på maks men såpass at det flyter godt og ikke ser altfor dårlig ut
wingardium Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Tror ikke du kjører Crysis. Har selv en bærbar ganske lik din, og den har jeg testet et par nye spill på. Resultatet var ikke av det beste, og jeg måtte skru ned grafikken betraktelig for å kjøre spillene smooth. Men likevel spiller jeg Assassin's Creed og CoD 4, og synes det er grei nok grafikk.
Calle2k Skrevet 13. september 2008 Forfatter Skrevet 13. september 2008 Enda et spørsmål jeg kom på i farten, vil laptopen min greie å kjøre directX10 spill? Hadde vært gøy å prøve litt av den nye shader modellen Tror ikke du kjører Crysis. Har selv en bærbar ganske lik din, og den har jeg testet et par nye spill på. Resultatet var ikke av det beste, og jeg måtte skru ned grafikken betraktelig for å kjøre spillene smooth. Men likevel spiller jeg Assassin's Creed og CoD 4, og synes det er grei nok grafikk. COD4 burde du vel kunne kjøre maks? Jeg kjørte det maks på den andre laptopen min, det er en med : Intel Dual Core 1.66Ghz, 2gig ram, ati 1600x 256 dedikert, i 1280x800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå