Gå til innhold

Noen som vet hvordan man stjeler tankser i Mercenaries 2 på PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom meg helt til den første tanksen man skal stjele, men ikke svarte om jeg får det til. Først tar jeg tak i tanksen og klatrer opp, før jeg trykker en knapp for å ta tak i granaten til fyren. Vet jeg i teorien skal trykke Spacebar (hoppeknappen) flere ganger for å ta granaten og stjele tanksen fra ham, men jeg har ikke sjanse til å klare det av en eller annen grunn. Uansett hvor mange ganger jeg prøver drar jeg granaten litt mot meg, før fyren river den i fra seg og klatrer ned i tanksen igjen. Hmpf, irriterende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja dette lurte eg og på men viss du kikker på ikonene så kommer opp så finner man det ut. Får å ta den første tanksen du møter på inne i villaen, så trykker du følgene --) R er første knapp så trykker du space mange ganger fort. Alt dette gjør du nå ikonene kommer opp i tur og orden.

Du ser på ikonene va det viser bilde av, R ikone så viser dei Relod ikon, en rifle som skifter magasin, på space icone så ser du føtter får hopping viss du tog an :)

Endret av Xp3ri3nZ
Skrevet

Som jeg sa klarer jeg å klatre opp på tanksen i villaen og ta tak i granaten, men når jeg får det bildet med føttene nytter det ikke lengre. Jeg klarer å holde granaten en god stund ved å trykke space mange ganger, men har ikke sjanse til å ta den. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Det nytter ikke å bare trykke space. Irriterende. Resten av spillet er perfekt, så vil jo helst ikke at denne lille detaljen skal ødelegge alt. :(

Skrevet
Som jeg sa klarer jeg å klatre opp på tanksen i villaen og ta tak i granaten, men når jeg får det bildet med føttene nytter det ikke lengre. Jeg klarer å holde granaten en god stund ved å trykke space mange ganger, men har ikke sjanse til å ta den. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Det nytter ikke å bare trykke space. Irriterende. Resten av spillet er perfekt, så vil jo helst ikke at denne lille detaljen skal ødelegge alt. :(

Du skal bare trykke space mangen ganger fort. Er 100 prosent sikker på det! Fort fort space som faen så skal det gå! Er ikke så vanskelig heller

Skrevet

Jo, det er vanskelig. Har ikke sjanse... Prøvde til og med å skru ned oppløsningen så langt det gikk og skru av så mange detaljer som mulig for å få det til å flyte så jevnt som mulig i fall spillet ikke registerer at jeg trykker, men det hjelper ikke. Har prøvd å bruke gamepad i stedet, men selv det fungerer ikke. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...