Gå til innhold

Hvilke butikker selger usb-kjøleskap over disk?


TurtelWar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
De har på Lagunen ja.

Kjøpte der for noen dager siden, men må ned å bytte det siden det blir varmt istedet for kaldt.

 

Lagnunen er vell ikke akkurat sentrum..Ligger vell oppe med flyplassen? Correct me if I am wrong :p

 

FORRESTEN!! ER ÅPEN FOR Å KJØPE PÅ NETT.. NOEN SIDER DERE ANBEFALER?

Endret av Quzco
Lenke til kommentar

Ikke som jeg fant ihvertfall.

Og nei, Lagunen er ikke ved flyplassen, da flyplassen er på Flesland, altså forbi Sandsli og Kokstad.

Var nede å skulle få byttet det i dag, men jeg fikk beskjed om at det ikke var meningen at det skulle bli kaldt. Støvet i rommet, varmen i rommet og temeraturen på pc'en gjorde at det ble varmt istedet. (dette stemmer ikke da jeg har en kompis som har likt kjøleskap, som blir kaldt)

 

Selv synes jeg at det var litt frekt av fyren bak kassen å si at vi hadde støvete hus.. menmen..

Lenke til kommentar

Sånn lite USB kjøleskap med plass til 1 boks? Isåfall vil jeg si spar penga dine. Boksen holdes ikke kald i det heletatt. Litt kaldere enn om den stod i rommet utenfor, men liten effekt ellers.

 

 

Er det derimot ett slikt som tar en sixpack, med aktive kjøleelementer, så er jeg forbauset over at det går på usb, men det er nå så.

Lenke til kommentar
Tror nok at han skal ha det til snus, men ok.

Så lenge du har en boks i, og metallplaten i bunnen av kjøleskapet blir kald, føres jo kulden oppover i metall-boksen, så den skal bli en del kaldere enn romtemperatur.

 

Såvidt jeg kan se er det snakk om en kjøleribbe og en vifte...Kanskje om det hadde vært ett peltier element inni der...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...