Gå til innhold

Trøblete Warhammer-beta (PC)


Anbefalte innlegg

AoC og Lotro har vel hatt de mest smoothe lanseringene i historien. AoC hadde null nedetid utenom patchdays og en fucked patch en-to uker etter launch.

Lotro skal visst også hatt en veldig smooth lansering.

 

Synd at folk ikke lærer, Funcom lærte tydeligvis om lansering av et produkt etter Anarchy Online.

 

*Kommer sikkert noen å flamer om at AoC er dritt, men dette er IKKE snakk om gameplay MEN stabilitet på servere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De unnskylder seg i hvert fall da. Det er jo bra enn hva Funcom og andre utvikler.

 

De bare sier det er oppstått en feil også fikser det men sier ikke noe mer her har de i hvert fall unnskyld seg meget bra synes nå jeg. Enn hva FUNCOM klarte!

 

Tar heller dette selvskapte litt mer seriøst en hva funcom er og kommer til å bli.

Lenke til kommentar

Men så hadde jo ikke Funcom akkurat så mye problemer heller da, jeg kan ikke huske at jeg hadde et eneste problem. Annet enn at PCn jeg hadde den gang var av eldre årgang :blush: (Jeg startet release dagen)

 

EDIT: Men at serverene var fulle var jo helt forståelig, og litt irriterende selvfølgelig.

Endret av j0achim
Lenke til kommentar

Syntes ikke at en unnskyldning duger, tok ALT for lang tid før de uttalte noe i det hele tatt, samt at slike problemer som dette ikke skal oppstå, også har de enda ikke fisket det?

 

Det å sammenligne med funcom er ikke akkurat kurrant da, da funcom er temmelig langt ned når det kommer til patching og kommunikasjon.. Men de har hvert fall temmelig god server kontroll hvert fall.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Omsider kom mailen min at jeg nå kunne være med på beta testen. CA 24 timer etter jeg betalte. Etter alt styr nå kan en jo nesten bare bli positivt overrasket over hva som kan vente meg når jeg omsider har lastet ned 7 pakker (håper ikke alle er på 1,6 gig hver?!) og kommet igang.

Endret av j0achim
Lenke til kommentar

Jeg forlot dark age of camelot europe (goa) til fordel for US serverene (mythic, nå EA Mythic faen) på grunn av elendig drift og service. Mythic selv har så å si alltid levert varene. DAoC er et fantastisk MMO som desverre sliter med litt alderdoms symptomer. Om Warhammer klienten leveres med samme relative kvalitetsnivå lover det bra!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk syter så JÆVLIG.

Det er en beta, dere er beta-testere.

 

Dere skal ikke nyte spillet, men dere skal hjelpe EA Mythic å gjøre det bedre.

 

Om det blir sånn til launch kan dere syte. Da er det greit, men nå; HOLD KJEFT.

 

 

Herregud da man, kanskje lese før du poster?

Vi snakker her om at GOA har føkka opp hele registerings sida si for å få aktivert Open BETA key, "OpenBETA" som de har lovet at alle som har pre-ordret spillet skulle få, ergo har du på en måte betalt for det attpåtil.

 

En ting er in-game bugs, lagg osv.. Det må én tåle når det er BETA, det er jeg helt enig i. Men det er jo ikke det saken handler om?

 

 

Det handler om at GOA har klart å lage en mildt sagt elendig nettside sammenlignet med den amerikanske, de har klart å fullstendig ødelegge muligheten for at selv de som har "betalt for" OpenBETA får i det hele tatt aktivert nøkkelen sinn så vi får startet å teste? Mens alt fungerer strålende i USA?

 

Vi snakker ikke klaging og syting om at spillet er dårlig, at det er fult av BUGs eller slike ting, her handler det om at GOA har fullstendig driti på draget og rotet til alt så inn i granskauen! Og det er enda ikke skikkelig fikset? Og kommunikasjonen med oss brukere er ikke-eksiterende?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk syter så JÆVLIG.

Det er en beta, dere er beta-testere.

 

Dere skal ikke nyte spillet, men dere skal hjelpe EA Mythic å gjøre det bedre.

 

Om det blir sånn til launch kan dere syte. Da er det greit, men nå; HOLD KJEFT.

 

Er ikke spillet folk klager på men servicen fra GOA.

 

Folk vil alltid syte og klage, men er ekstra mye i dette tilfelle siden Iain/Requiel en Community Manager fra GOA har fra før sagt at GOA anser virkelige releasedate til å være 7.September.

Folk ba de om å åpne Account Management sidene sine ei uke/noen dager før OB startet, så ting som dette kunne lukes ut. Til svar fikk de at alt kom til å gå på skinner den 7.September og ingen problemer.

Også klarte Iain å tråkke i salaten med å kalle alle som klagde for "borderline sociopaths" dog det var dårlig formulert av ham, senere editet han posten og forklarte at han siktet til de idiotene som begynte med rasistiske utsagn og prate om å bombe GOA bygninger og drepe ansatte.

Og som siste comment: GOA har elendig rykte på seg fra DaoC så dette har vel gjort folk ekstra mistenksomme.

Endret av Sceptrum
Lenke til kommentar

Amrikanske Beta nesten flowless, tog 2 min lage konto + ingen prob spill.

 

 

Spilt US server i daoc, funka alt bra den gang og. Mysthic har haltid lager stabile servern. Men starta føle med dem så spilt på goa server i Daoc.

 

 

GOA ville ikke høre på kundene ta opp reg siden for 1 uke før OB release. Ment venta ca 6 time, før folk skull kunne spillt. For meg var det ikke prob komme in (closed beta)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk syter så JÆVLIG.

Det er en beta, dere er beta-testere.

 

Dere skal ikke nyte spillet, men dere skal hjelpe EA Mythic å gjøre det bedre.

 

Om det blir sånn til launch kan dere syte. Da er det greit, men nå; HOLD KJEFT.

 

Så alle beta-testere i europa skal sende inn "account site doesn't work, the end"?

 

Har kun prøvd 3 MMO beta/launches, de var heldigvis ikke så ille som WAR sin, men selv de greide å skremme meg unna å prøve ferske MMO's. Blir kanskje WAR om en stund, men ikke på en god stund.

Lenke til kommentar
Noen som sitter med linken til account pages ?

 

Finner jo fint det som trengs for de amerikanske sidene, men den europeiske siden er udugelig.

Glem de Warhammer europa. GOA kan ikke drifte et MMO, det har de vist gang på gang.

 

Så synd at jeg fikk et infall å kjøpte spillet, må nesten prøve det. Hadde jeg ikke betalt de 400, hadde jeg ikke tatt i spillet med ildtang engang.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...