Gå til innhold

Pakken min var stjålet fra Postens lager. Hva nå?


Saft Suse

Anbefalte innlegg

Heihopp!

Jeg bestilte meg i forrige uke en snasen PMP fra Netshop og ventet spent på denne. Heldig som jeg er var det innbrudd på det lokale postlageret samme natten som min pakke kom, og klart var min pakke blant de stjålne. Siden dette var på fredag har jeg ikke fått tatt kontakt i noen grad.

 

Jeg bestilte nå på oppkrav så ingenting har blitt betalt ennå, men Netshop vil vel begynne å lure? Jeg tenkte jeg kunne spørre her hva jeg nå skal gjøre. Jeg skal visstnok få et brev fra Posten nå i morgen og så senere kontakte avsender (Netshop), men hvordan skal dette gjøres?

 

På forhånd takk for fornuftige svar. :)

 

 

 

 

(Forøvrig er jeg usikker på om dette er riktig plassering av emne, men jeg tror nå jeg fikk det greit til.)

Endret av rollersnaeks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var i en lignende situasjon ifjor en gang. Jeg sendte en ødelagt dyr mp3-spiller tilbake til komplett og glemte selvfølgelig å få kvitteringen på posten. Eller så mistet vi den, husker ikke helt. Vi hadde intet bevis på at den var sendt av oss og den kom aldri frem til komplett, eller til oss. Hva som skjedde med den vet vi ikke.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte nå på oppkrav så ingenting har blitt betalt ennå, men Netshop vil vel begynne å lure? Jeg tenkte jeg kunne spørre her hva jeg nå skal gjøre. Jeg skal visstnok få et brev fra Posten nå i morgen og så senere kontakte avsender (Netshop), men hvordan skal dette gjøres?

Der har du både spørsmål og svar i same setning, utheva. :)

Lenke til kommentar

Servicepakker er forsikra, når den forsvant var det framleis Netshop sin pakke, det er den heilt til du betaler og tar den ut. Oppgjeret vil Netshop og Posten ta seg mellom, du vil få tilsendt ny pakke. Med mindre det er ein apekatt som skal behandle denne saken antar eg dette blir utfallet. ;)

Lenke til kommentar

Bare vær obs på at netshop kan drøye denne saken noen dager da de må be posten spore pakken først. (hvis ikke postkontoret sier at den er borte med en gang). Straks posten sier at de ikke kan finne varen så sender nok netshop ny. Som tidligere poster så har du ikke mottatt varen du har bestilt, altså nettbutikken sitt ansvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...