Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Far Cry 2 CE ble mottatt på det lokale postkontoret på lørdag. Men det fikk jeg selvfølgelig ikke vite før i dag... (misliker posten)

Gamezone er meget raske ^^

Faren min henter det om et par timer (ble operert for litt siden, så kan ikke selv)

Endret av Northern
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

var nettopp nede på posten, og sitter med install nå :D dette blir episk ! :D

EDIT: også følger det med et kart :)

Endret av IronMartin
Skrevet
Noen som har mottatt fra CDON? :D

YESS!!jeg har fått det pluss hentelapp fra posten angående nye oppgraderinger til pcen som venter på og bli hentet. :new_woot:

tar det etter jobben.

Skrevet
sitter på jobben og rister nå

hahaha. Akkurat samme gjør jeg. Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre.

Klarer ikke å konsentrere meg for fem øre.

Gjest Slettet+130498
Skrevet
sitter på jobben og rister nå

prøver og ungå og legge det inn på arbeidsmaskinen, har mer enn nok annet å gjøre om dagen :thumbdown:

Skrevet (endret)

Da var det bekreftet at spillet mitt var i postkassen ja. 2t og 20 min igjen på jobb..... Alt jeg kan si er, vi snipes online ikveld ! Eller får vel kanskje ikke aktivert før imorra :o

Endret av Avean
Skrevet

Noen som har bestilt og fått Far Cry 2 fra zailor.no? Jeg bestilte før helgen og de har ikke sendt spillet til meg enda. Det spøker for at jeg får spile det på lanseringsdatoen nå.. :(

Skrevet

får da håpe det for dere som er heldige å har fått det:p men har de fleste butikker idag spillet inne? (håpe på å snakke meg til et eksemplar^^)

Skrevet

Noen som har fått spilt på 1 player gamen? For når jeg taster inn SERIAL og klikker activate godkjenner ikke Far Cry 2 clienten SERIAL'en.

Hadde vært flott om noen kunne svare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...