Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff, jeg må jo kjøpe PES 09 så om jeg kjøper Far Cry 2 rett etterpå blir lommeboka altfor tynn... :(

Det er ingenting ;). Jeg må kjøpe Far Cry 2, Fable 2, Fallout 3, og Mirrors Edge litt senere, og jeg har akkurat kjøpt Hells Highway.

Skrevet
Huff, jeg må jo kjøpe PES 09 så om jeg kjøper Far Cry 2 rett etterpå blir lommeboka altfor tynn... :(

elle melle deg fortelle, skipet år, ut i år, snipp snapp snute du er ute. det ble far cry 2 det.

Skrevet

Blir det slik at man får mulighet til å kjøpe våpen eller må man ta vare på de våpene man finner, I så fall kan man lagre våpene et sted for det virker ulogisk å kunne bære mer en to rifler...

Skrevet
Blir det slik at man får mulighet til å kjøpe våpen eller må man ta vare på de våpene man finner, I så fall kan man lagre våpene et sted for det virker ulogisk å kunne bære mer en to rifler...

når du finner gullvåpen og kjøper våpen så vil de alltid være i "skuret" ved siden av safe house du bor i

Skrevet

Nedtelling (kl. 15:42): 12.97 døgn til kl. 15:00, 23. oktober.

Det er det samme som: 311,3 timer eller 18678 minutter.

Og så tror jeg ikke klanen din er den første i verden jottnegen :)

Det finnes allerede en klan på Steam, men jeg er ikke sikker på om den er cross-platform...

Skrevet (endret)
Nedtelling (kl. 15:42): 12.97 døgn til kl. 15:00, 23. oktober.

Det er det samme som: 311,3 timer eller 18678 minutter.

Og så tror jeg ikke klanen din er den første i verden jottnegen :)

Det finnes allerede en klan på Steam, men jeg er ikke sikker på om den er cross-platform...

er ikke min da! cross platfrom mann, første. kommer til å poste et nytt emne i alle forumene som har far cry 2 gamere, når de har fiksa sia. dette er en clan som ble startet av farcry2 world.com. og den vokser hver dag

bra du kom med en oppdatering på tia:D

Endret av jottnegen
Skrevet

Far Cry 2 bare tilgjengelig i Nord-amerika... Skjerp dere Ubisoft.

Save $5 when you pre-purchase Far Cry 2 on Steam from now until release on October 22, 2008.

Far Cry 2 is available on Steam for customers in US, Canada, and Mexico.

Skrevet
Mekke en norsk klan eller? Trenger ikke være noe veldig seriøse greier... kan for eksempel spille sammen på samme server en gang i blandt.

Er med jeg liksom, artig å kunne spille sammen med norske ;)

Skrevet
Wat? Forhåndsbestilling på Steam burde jo være globalt fra dag èn!

Spesielt rart siden de har hovedkontor i Frankrike. Slik er det dessverre med alle Ubisoft-spill på Steam. Idiotisk.

Skrevet
Wat? Forhåndsbestilling på Steam burde jo være globalt fra dag èn!

Spesielt rart siden de har hovedkontor i Frankrike. Slik er det dessverre med alle Ubisoft-spill på Steam. Idiotisk.

Gah. Fuck Ubisoft for at jeg elsker dem. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...