Bruker-158599 Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 hei jeg surfer på mobilen å lurer på om jeg trenger et antivirus program på mobilen, jeg har sony ericsson k660i det skal være gratis å bra å passe til mobilen min. noen som vet om noen? det hadde også vært fint hvis det ikke finnes bra antivirus program til mobilen min at jeg kunne scanne mobilen fra dataen med et eller annet, det går ikke ann å bruke SAS eller mbam vel?
Bruker-158599 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Hva skal du scanne etter? virus på mobilen
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 Jaha? Hva skal en trojansk hest gjøre der? Hvordan kan memoryleak forekomme på noe som ikke takler multitask engang? ^^ Jeg er skeptisk til at det er noe som heter mobilvirus (foruten den jalla jampa-greia).
Bruker-158599 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Skrevet 6. september 2008 Jaha? Hva skal en trojansk hest gjøre der? Hvordan kan memoryleak forekomme på noe som ikke takler multitask engang? ^^ Jeg er skeptisk til at det er noe som heter mobilvirus (foruten den jalla jampa-greia). det er det,
Gavekort Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 hmmh... Da er det vel bare å koble den til datamaskinen og scanne derfra.
kjeLL// Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 (endret) jeg kan ikke forestille meg at du finner mobilvirus med mobilen, uten å gå inn på meget tvilsomme sider som por, cracker, og lignene sider.. om dette viser seg å bli et problem i fremtiden vil det komme innebygde virus scannere i netleserne. Endret 6. september 2008 av kjeLL//
Bruker-158599 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 hmmh... Da er det vel bare å koble den til datamaskinen og scanne derfra. har prøvd, men det er noe som heter mobil virus
ungkar1 Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 (endret) man får virus på mobilen om man har samme internettleser som på pcen har jeg hørt, om det er sant vet jeg ikke Endret 7. september 2008 av needhelp99
kjeLL// Skrevet 7. september 2008 Skrevet 7. september 2008 man bør vudere alt man leser og hører. og vudere selv om man vil tro eller ikke tro på det. (inkludert det jeg skriver )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå