Gå til innhold

WheelMan får besøk av knopflerbruce og hifikongen..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan kan man ikke møte deg med et smil Adrian?! :dontgetit::p

Pakk en liten sekk for sikkerhets skyld, med det mest nødvendige av overtalelsesutstyr :ph34r:

Endret av TuppenX2
Skrevet
Hvordan kan man ikke møte deg med et smil Adrian?! :dontgetit::p

Ntaww, søt du er :wee:

Pakk en liten sekk for sikkerhets skyld, med det mest nødvendige av overtalelsesutstyr :ph34r:

Sekk er slitsomt. Som knut sa så har man jo alltids dådyrøyne :tease:

Skrevet (endret)

Tror ikke det koster mange ørene for en slik produsent som Tess for å produsere ett kilo tørris.. Det er vel mer oppbevaring som knopflus sier, tørris er vel ikke akkuratt det mest "poppis" heller.

Endret av todda7 -2rst1-
Skrevet
Ble ikke så mye ekstrembenching, men E3120 greier mellom 4350 og 4400 gjennom CPUtestene i 03 på 1,28v og 45nm boxed-kjøler (den er LIIIITEN). SKitn blir opp mot 80 grader :p

Skal GARANTERT testes mer senere.

JØSS :omg: me want :w00t:

Skrevet
Ble ikke så mye ekstrembenching, men E3120 greier mellom 4350 og 4400 gjennom CPUtestene i 03 på 1,28v og 45nm boxed-kjøler (den er LIIIITEN). SKitn blir opp mot 80 grader :p

Skal GARANTERT testes mer senere.

JØSS :omg: me want :w00t:

Som Wheelman sa det "Det er en sjans for at jeg kjøper den CPUen av deg, Knut"...

Vi får se hva den greier på ordentlig kjøling før jeg gir den en endelig dom. Skalerer den dårlig med temp er den kanskje ikke noen golden chip. testa kjapt på vann på gigabytet til wheelman men det var i det mulige hjørnet, dessverre.

Skrevet
Ja, flott...jeg mener at jeg sa det før han, menmen :hmm:

Alle vil ha CPUen min :p

Får se om jeg rekker å teste den på en Tuniq Tower 120 i kveld (krysser fingre og tær for at jeg har alle skruene enda). Den er bedre enn boxed, hvertfall. Håper den greier 4,7Ghz stabilt.

Skrevet

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;)

Jeg har hundreogførti tester jeg må få gjort ferdig, og de må nesten gå litt forran i køen, desverre.

Satser på litt leking denne helga ja ;)

Skrevet

Skal ikke se bort ifra at vi kommer med en rapport fra PolarParty nei (LAN i høstferien :))

Alltho, vi har fått forbud mot tørris/LN2 der, så vi må holde oss til fasekjølere/cascades.

Skrevet
Skal ikke se bort ifra at vi kommer med en rapport fra PolarParty nei (LAN i høstferien :))

Alltho, vi har fått forbud mot tørris/LN2 der, så vi må holde oss til fasekjølere/cascades.

Hehe.. måtte bare oversette ascii signaturen din :!:

"I'm in ur computer, makin da binary!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...