Gå til innhold

Kjøp av (billig) PC


Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe en ny PC, men den må være billig i og med at det ikke er direkte meg den er til selv om det kanskje blir jeg som bruker den mest. Ønsker egentelig en PC med innebygd webcam, men det må være på en billig PC. Under 5000,-. Absolutte krav (eller kanskje et lite krav) :w00t:

 

Noen synspunkter eller forslag?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har planer om å kjøpe en ny PC, men den må være billig i og med at det ikke er direkte meg den er til selv om det kanskje blir jeg som bruker den mest. Ønsker egentelig en PC med innebygd webcam, men det må være på en billig PC. Under 5000,-. Absolutte krav (eller kanskje et lite krav) :w00t:

 

Noen synspunkter eller forslag?

 

Takk

 

Bærbar eller stasjonær?

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å lage en lik tråd, så jeg hiver meg på her.

Bærbar pc til ca 4000,-. Skal brukes til internettsurfing, legge inn bilder fra digitalkamera osv. Bør takle endel åpne vinduer samtidig. F.eks 5 stk iexplorer-vindu som man alt-tabber imellom.

Har lest om Lenovo N200, virker bra. Men ingen nettbutikker har den inne, etter det jeg ser.

Har ikke lest HjemmePC-testen, noen som vet om Lenovo var med i den testen?

Er denne Compaq-maskinen fra Elkjøp (3695,-) like bra/bedre enn denne Lenovo'en?

Lenke til kommentar

 

Må ikke finne på å kjøpe en med AMD sempron.

Har en HP laptop selv med Sempron og det suger skikkelig.

 

Lenovo N200 er utstyrt med en Pentium 4 basert dual core cpu (T2390)

så den vil nok uten tvil yte bedre i multitasking enn Sempron SI-40.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Drar frem denne tråen igjen da jeg trenger hjelp til å kjøpe pc til dama. Den vil ikke bli brukt til spilling. Vil ha 2gb ram. Bærbar pc altså. Den så interessant ut den over her, men den er visst ikke lenger i sortementet til Amentio. Er det noen som kan gi meg tips om en god pc under 5 store lapper? 15" skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...