Gå til innhold

Når lanseres Se w902?


Anbefalte innlegg

Nei, noen steder lese jeg at den har FM sender, andre steder har den ikke.

 

Prisguiden her på abmoil sier den har FM sender dersom du kjøper uten abonnement, men velger du med så har den det plutselig ikke lenger. ;)

 

Men fleste sidene jeg har kommet over sier ingenting om FM sender, så den har sikkert ikke det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, noen steder lese jeg at den har FM sender, andre steder har den ikke.

 

Prisguiden her på abmoil sier den har FM sender dersom du kjøper uten abonnement, men velger du med så har den det plutselig ikke lenger. ;)

 

Men fleste sidene jeg har kommet over sier ingenting om FM sender, så den har sikkert ikke det.

 

Jeg har en åpen versjon og jeg finner ingenting om noen FM Sender. Så vil nok bekrefte at den IKKE har FM Sender :(

Lenke til kommentar
Nei, noen steder lese jeg at den har FM sender, andre steder har den ikke.

 

Prisguiden her på abmoil sier den har FM sender dersom du kjøper uten abonnement, men velger du med så har den det plutselig ikke lenger. ;)

 

Men fleste sidene jeg har kommet over sier ingenting om FM sender, så den har sikkert ikke det.

 

Har ikke FM-sender nei.. men savner den ikke jeg hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Fikk denne i dag. Må si at intykket så langt tyder på terningkast 1. Alt av funksjoner henger, og de dedikerte musikktastene har liten eller ingen nytte. Ellers er det for eks vanskelig å finne nettleseren, den finnes kun under snarveier menyen. Ha de som har testet denne telefonen røyker kan man lure lenge på.

 

En annen ting er tastelåsen, denne kan ikke tidsjusteres, og slår seg på etter 2 sekunder. UFATTELIG irriterende når man holder på med telefonen

 

Spørsmålet blir om jeg kan ta i bruk angreretten? (er kjøpt på nett.) Så i skrivet at den ikke kunne returneres om den var montert. HVA FEAN ER DA VITSEN?

Lenke til kommentar
Fikk denne i dag. Må si at intykket så langt tyder på terningkast 1. Alt av funksjoner henger, og de dedikerte musikktastene har liten eller ingen nytte. Ellers er det for eks vanskelig å finne nettleseren, den finnes kun under snarveier menyen. Ha de som har testet denne telefonen røyker kan man lure lenge på.

 

En annen ting er tastelåsen, denne kan ikke tidsjusteres, og slår seg på etter 2 sekunder. UFATTELIG irriterende når man holder på med telefonen

 

Spørsmålet blir om jeg kan ta i bruk angreretten? (er kjøpt på nett.) Så i skrivet at den ikke kunne returneres om den var montert. HVA FEAN ER DA VITSEN?

 

Tok tiden på tastlåsen nå. Det tok ganske nøyaktig 20 sekunder før den låste seg. Du kan også skru den helt av.

 

Ingenting henger på min. Jeg har null problemer med Internett, og jeg må ikke inn på snarveier for å finne nettverket. Nettleseren ligger rett over symbolet for meldinger i menyen. Musikknappene funker veldig bra, og overføring via Media Manager går overraskende raskt, i hvert fall sammenlignet med hva jeg er vant med fra min forrige w580. Det tok en times tid å fylle opp minnekortet med ca. 100 album.

 

Og viktigst av alt: Lyden er sabla god. Selv de medfølgende pluggene er så gode at jeg til nå har brukt disse i stedet for mine langt dyrere Denon-plugger.

 

Høres ut som om du har vært uheldig med din.

Lenke til kommentar

Tok tiden på tastlåsen nå. Det tok ganske nøyaktig 20 sekunder før den låste seg. Du kan også skru den helt av.

 

Ingenting henger på min. Jeg har null problemer med Internett, og jeg må ikke inn på snarveier for å finne nettverket. Nettleseren ligger rett over symbolet for meldinger i menyen. Musikknappene funker veldig bra, og overføring via Media Manager går overraskende raskt, i hvert fall sammenlignet med hva jeg er vant med fra min forrige w580. Det tok en times tid å fylle opp minnekortet med ca. 100 album.

 

Og viktigst av alt: Lyden er sabla god. Selv de medfølgende pluggene er så gode at jeg til nå har brukt disse i stedet for mine langt dyrere Denon-plugger.

 

Høres ut som om du har vært uheldig med din.

 

Mulig jeg har vært uheldig, men jo dypere jeg graver, jo mer misfornøyd blir jeg.

 

Hettleserer er ikke bare en vits, den er i praksis ubrukelig.

E-post klienten fungerer rett og slett ikke (har prøvd med 2 kontoer)

 

Har lastet ned Opera Mini, men på en telefon i denne prisklassen skal det være unødvendig. Kameraet tar ikke gode bilder sammenlignet med andre telefoner med samme spes.

 

Ellers må jeg si at skjermen og den lille glassplaten virke lite gjennomtenkt, der man har laget en liten renne som vil samle ekstremt mye støv.

 

Min største feil er vel at jeg trodde at musikkspilleren skulle kunne erstatte iPoden, noe den ikke vil gjøre. (iPhone har jeg prøvd, men den virket for kontete som telefon)

 

Det som er bra med telefonen er størrelsen, og det faktum at den funker bra som telefon, som tross alt er viktig. Man har man intensjoner om å bruke funksjoner som e-post og web så er det bare å glemme denne telefonen.

 

Spørsmålet mitt blir om det er meg som har for store forventninger, eller om det ikke finnes bedre alternativ. (kommer fra en Nokia N80, og det virker som jeg har tatt mange steg tilbake) Jeg vet at dette ikke er en smarttelefon, men den bør ikke markedsføres som om den er i stand til å utføre funksjoner den overhodet ikke behersker

Lenke til kommentar
Har lastet ned Opera Mini, men på en telefon i denne prisklassen skal det være unødvendig.

Opera slår de fleste nettleser som kommer med telefonen, så det er, værtvall for meg, nødvendig uansett hvilken telefon man kjøper. Nesten aldrig sett en innebygget standar nettleser som er noe og skryte av.

Kameraet tar ikke gode bilder sammenlignet med andre telefoner med samme spes.

Hvilken musikk telefon tar bedre bilder enn denne?

Min største feil er vel at jeg trodde at musikkspilleren skulle kunne erstatte iPoden, noe den ikke vil gjøre. (iPhone har jeg prøvd, men den virket for kontete som telefon)

Hva er i veien med MP3 spilleren?

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så dreven på mobil som det jeg antar dere her inne er. Normal telefonbruk og en god MP3-spiller er nok for meg.

 

Men jeg forstår ikke kritikken av MP3-spilleren. Jeg har hatt Ipod (er på min tredje nå) i 5 år (og er meget fornøyd), samt et par andre spillere, og denne står ikke tilbake for noen av disse lydmessig. Jeg vet lyd er subjektivt, men i mine ører låter dette minst like godt som Ipoden (som jeg også er veldig fornøyd med). Erstatte Ipoden kan den aldri gjøre, da jeg på Ipoden har alt jeg eier av musikk (og 8 GB er ikke i nærheten av nok til å erstatte dette). Jeg benytter telefonen til og fra jobb - men hovedsaklig på trening (Ipoden blir stor og tung og varer nok ikke lenge hvis jeg begynner å jogge med den), og det eneste jeg krever er god lyd, en kurant måte å styre spilleren på (noe denne telefonen virkelig har) og såpass med plass at jeg slipper å mase med å legge inn musikk alt for ofte - og her er W902 (basert på bruk i snart en uke) perfekt.

 

Musikkspilleren har jeg ingenting å trekke for. Jeg er til og med imponert over de medfølgende pluggene. Dette er første gang jeg har kjøpt en musikkavspiller og fått med noe som ikke går rett i søpla.

 

Skjermen kan jeg ikke uttale meg om. Det holder for meg at den er stor og klar, noe den er. Får jeg støv i kantene tror jeg at jeg skal takle det uten å gå på veggen. ;)

 

Nettlesere har jeg ikke all verdens erfaring med heller. Pleier stort sett kun å bruke nettet til å sjekke diverse fotball-/hockeyresultater. Til det funker den bra.

 

Men jeg skal i det minste laste ned Opera Mini. :)

 

Kameraet: Jeg aner faktisk ikke. Jeg har tatt noen bilder og de ser veldig gode ut (jeg er dog vant med dårligere kameratelefoner). Men det er godt mulig dere som er ute etter gode bilder kan få bedre.

 

Jeg tror dog ikke dere kan få bedre på MP3-fronten. Her har SE etter mine kriterier virkelig skutt blink. Forskjellen er også merkbar fra tidligere telefoner - for lyden er fantastisk i forhold til den hule lyden jeg opplevde på W580.

 

Ellers er tastene svært gode, men jeg bruker ikke e-post på telefonen, så den kan jeg ikke uttale meg om.

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...
Vet dette ikke er helt riktig tråd, men spør her i stedenfor og lage ny topic;

 

Noen som vet hvordan man skrur av side knappene(musikken)?

Kommer henni de hele tiden og det er fryktelig irriterende :p

 

Trur ikkje det går an å skru den av :p Om eg har forstått det rett..

 

Men eg trur eg skal ha meg ein sånn eg òg. Nokon som kan lage ein liten + og - liste med den ?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...