Gå til innhold

Når lanseres Se w902?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
De er tilgjengelige hos vår leverandør. Så den har igrunn allerede kommet.

 

Mhm. Forhåndsbestilte den for lenge siden. Så fikk vel inn min på første partiet. Tror det var fra Brightpoint(tidligere Dangaard) eller Telefast jeg bestilte den :-)

 

Uansett. Helt rå telefon med tanke på størrelsen. Og skjermen er jo en drøm på denne. Har enda ikke merket noe feil med denne.

Lenke til kommentar
Hatt W902i et par dager selv, byttet fra C702i som jeg var ganske misfornøyd med og for en herlig telefon :)

 

Dog hadde det vært perfekt med 3,5mm jack direkte i tlf...

 

Er 2 mangler jeg misliker ved den ja. Det er som du sier 3,5mm jack og det faktummet at høyttaleren er helt sinnsykt dårlig på denne. Legger jeg telefonen med baksiden ned på musematta mi mens jeg sitter ved pcen så hører jeg såvidt at den ringer selv om den er på max volum. Kjipt at den dekkes til så lett :S

Lenke til kommentar
Hatt W902i et par dager selv, byttet fra C702i som jeg var ganske misfornøyd med og for en herlig telefon :)

 

Dog hadde det vært perfekt med 3,5mm jack direkte i tlf...

 

Er 2 mangler jeg misliker ved den ja. Det er som du sier 3,5mm jack og det faktummet at høyttaleren er helt sinnsykt dårlig på denne. Legger jeg telefonen med baksiden ned på musematta mi mens jeg sitter ved pcen så hører jeg såvidt at den ringer selv om den er på max volum. Kjipt at den dekkes til så lett :S

 

Slik var det på 980i også. Til tross for stereohøtalere så var lyden elendig.

husker høytaleren i nokia Arte var helt konge,mens samsung innov8 som jeg har nå har veldig gode høytalere

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er EDGE?

 

 

Edge er også med :)

 

Sant nok, kraftig høyttaler når den ikke dekkes til da ;) Hører den godt i lomma for å si det sånn...

 

Joa. Men om jeg har den i lomma med høyttaleren inn til låret så har jeg ikke sjans å høre den. Da er det kun vibratoren som sier at det ringer :p Evt. headset eller klokke :p

 

 

Jaha... da tror jeg du skal sjekke øra dine for sikkerhets skyld ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er EDGE?

 

 

Edge er også med :)

 

Sant nok, kraftig høyttaler når den ikke dekkes til da ;) Hører den godt i lomma for å si det sånn...

 

Joa. Men om jeg har den i lomma med høyttaleren inn til låret så har jeg ikke sjans å høre den. Da er det kun vibratoren som sier at det ringer :p Evt. headset eller klokke :p

 

 

Jaha... da tror jeg du skal sjekke øra dine for sikkerhets skyld ;)

 

Sist jeg sjekka de fikk jeg 9/9. Er bare det at når telefonen ligger med høyttaler inn mot låret så dempes den med 90% pga. designet av høyttaleren.

Lenke til kommentar
Vurderer også denne. Men finner ingen info om den har wifi. noen som vet?

Nei, den har ikke wifi, dessverre.

 

Men fint og se en Walkman telefon med brukbart kamera, og som kommer med 8GB, minnekort, som jeg liker fremfor innebygget minne. FM sender er/hadde også vært fint på en musikk-telefon.

 

Ja, den skulle hatt wifi og 3,5mm jack også :)

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
Vurderer også denne. Men finner ingen info om den har wifi. noen som vet?

Nei, den har ikke wifi, dessverre.

 

Men fint og se en Walkman telefon med brukbart kamera, og som kommer med 8GB, minnekort, som jeg liker fremfor innebygget minne. FM sender er og så fint på en musikk-telefon.

 

Ja, den skulle hatt wifi og 3,5mm jack også :)

 

Har ikke FM-Sender såvidt jeg kan finne :S

 

Merker også at skjermen gir etter på de to øverste valgtastene :S Slik som på K850i, dette er litt kjipt, men vanesak. Tror jeg skal ta å vente litt på C905 og teste den ut først (men er redd for at den kanskje blir litt for stor).

Lenke til kommentar
Har ikke FM-Sender såvidt jeg kan finne :S

Ok, mulig det. Leste i uk mobile phone blog at den hadde det.

Most importantly, those wonderful people at Sony Ericsson HQ have found it in the kindness of their hearts to include an FM Transmitter meaning you can play your music through any FM Radio, even your car stereo!
Lenke til kommentar
Har ikke FM-Sender såvidt jeg kan finne :S

Ok, mulig det. Leste i uk mobile phone blog at den hadde det.

Most importantly, those wonderful people at Sony Ericsson HQ have found it in the kindness of their hearts to include an FM Transmitter meaning you can play your music through any FM Radio, even your car stereo!

 

Enten det eller så er det jeg som ikke finner den :p Finner den lett på W980, men ikke W902. Kan hende UK Mobile Phone Blog har bomma. Finner ingenting ang. FM-Sender på SE sine hjemmesider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...