Gå til innhold

lage nyhetsbrev, forslag til program?


Anbefalte innlegg

hei og god morgen folkens..

 

 

har et liten case her jeg sitter å skal lage til et nytt froslag til vårt nyhetsbrev.

Det gamle gikk på text klistret inn i word med linker, men jeg vil prøve å lage noe som ser litt mer profft ut.

 

noen her som har forslag til program jeg kan bruke for å lage noe slikt? tenkte å bruke html eller noe..skal sendes ut til folk via epost og skal inneholde bilder og tabeller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen her som har forslag til program jeg kan bruke for å lage noe slikt? tenkte å bruke html eller noe..skal sendes ut til folk via epost og skal inneholde bilder og tabeller.

 

Tror Adobe GoLive er et av de beste alternativene på dette området (eller eventuelt gratisalternativet NVU). Og ja, tabeller er nok et klokt valg (desverre) når det kommer til epostmarkedsføring, da MS Outlook 2007 ser ut til å benytte samme rendringsmotor som MS Word. Et annet lurt tips, er å legge mest mulig stil direkte på elementer, isteden for å lage en generell stil (css) som definerer elementene du benytter i dokumentet. Altså, merk tekst som skal være rød, og trykk på rødfarge uten å se i kildekoden.

 

Edit: Feil i [/url]

Endret av funkyboy
Lenke til kommentar
noen her som har forslag til program jeg kan bruke for å lage noe slikt? tenkte å bruke html eller noe..skal sendes ut til folk via epost og skal inneholde bilder og tabeller.

 

Tror Adobe GoLive er et av de beste alternativene på dette området (eller eventuelt gratisalternativet NVU). Og ja, tabeller er nok et klokt valg (desverre) når det kommer til epostmarkedsføring, da MS Outlook 2007 ser ut til å benytte samme rendringsmotor som MS Word. Et annet lurt tips, er å legge mest mulig stil direkte på elementer, isteden for å lage en generell stil (css) som definerer elementene du benytter i dokumentet. Altså, merk tekst som skal være rød, og trykk på rødfarge uten å se i kildekoden.

 

Edit: Feil i [/url]

 

 

takk for svaret..

 

jeg får test litt rundt og se hva jeg får til..ser interessant ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...