Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe dette monsteret?


Anbefalte innlegg

Jeg leste i et blad et sted at noen hadde laget en ekstern harddisk boks(fiberwire) med 2*250 GB harddisker i. Men jeg har ikke sett noe til den i noen web shops. Er dette et produkt som blir produsert, eller bare en prototype som vises fram til mediaene for å få oppmerksomhet.

 

Fikk veldig lyst på den, så hvis noen vet hvem som produserer den, eventuelt selger den, vil jeg gjerne vite hvem, hva og hvor.

 

mvh,

Leeson

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leste i et blad et sted at noen hadde laget en ekstern harddisk boks(fiberwire) med 2*250 GB harddisker i. Men jeg har ikke sett noe til den i noen web shops. Er dette et produkt som blir produsert, eller bare en prototype som vises fram til mediaene for å få oppmerksomhet.

 

Fikk veldig lyst på den, så hvis noen vet hvem som produserer den, eventuelt selger den, vil jeg gjerne vite hvem, hva og hvor.

 

mvh,

Leeson

 

Først og fremst mener du vel Firewire? Det er sikkert bare en prototype eller i beste fall noe som er på vei ut til markedet om ett par måneder for så vidt jeg vet er ikke 250GB harddisker i vanlig salg ennå. Uansett... regn med at den blir dyr.

Lenke til kommentar
250gb disker er ute

se på komplett du

 

Oj, nettopp kommet? Så etter disker for ett par dager siden, og kan ikke huske at 250GB var ute da.

 

Har vært der i månedsvis.

 

Denne du mener?

 

115529 Maxtor USB 2.0/Firewire 250GB 5400RPM

Personal Storage 5000XT, Ekstern

Antatt 2003-04-30

 

Eneste 250GB disken jeg fant på Komplett.no (og ekstern), og den er jo "antatt" først i slutten av april. Har du en link? Er interessert i en 250GB ettersom jeg nå har 3 80GB disker og en 120GB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...