Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jo, én sesong tilbake. Men jeg mister jo faen meg troféene jeg fikk denne sesongen. Er det noen mulighet for å cheate til meg disse troféene raskt og enkelt?

Skjer med at du ikke har 3/5/10 filers rullerende autosave omtrent hver måned? Ypperlig måte å redde seg fra slikt på.

Går gjerne flere sesonger før jeg i det hele tatt saver. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen legge ut en link for hvor jeg kan laste ned patch for fm09?

Er det noen mulighet å få spillet på norsk, når jeg kjøpte det i london? Å det er jo engelsk akkurat nå da, men går det an til å gjøre noe for å få det norsk?

Skrevet

Bergenboy, søk google for Football manager 09 patch 9.2 elns

Så kan du sende meg MSN-adressen din på PM til meg, så skal jeg sende deg norske språkfila og hjelpe deg med å legge den riktig osv =)

Skrevet

Er det noen mulighet å få spillet på norsk, når jeg kjøpte det i london? Å det er jo engelsk akkurat nå da, men går det an til å gjøre noe for å få det norsk?

linky :)

Skrevet

Må man være medlem for å laste ned disse?

Skrevet

Må man være medlem for å laste ned disse?

Ja må vel kanskje det. :hmm:

Skrevet

Har møtt på ett problem. Jeg kjøpte FM 09 på Steam for ett par ukers tid siden og det har funket fint til nå.

Jeg får beskjed om å skrive inn produktnøkkel når jeg starter spillet. Når jeg skriver inn produktnøkkelen som jeg fikk da jeg startet spillet for første gang får jeg beskjed om at den allerede er i bruk.

Hjelp?

Skrevet
Nå har jeg lett og lett på forumet, og under taktikksekjsonen er det i følge forumet ikke kommet noen nye poster på de siste 365 dagene, og den eneste tråden jeg finner er reklamen til FMLive.

Alle som spør spørsmål om FM09 i Live seksjonen får trådene stengt og blir bedt om å holde seg til FM09 delen.

Flere andre seksjoner er også tomme for poster.

Noe jeg gjør feil, eller ha andre problemer med å se trådene også?

Glemte helt det ja, man ser ikke noen posts før man har registrert seg.

http://community.sigames.com/forumdisplay.php?f=18 <- riktig forum, et svært aktivt sådan!

http://community.sigames.com/showthread.php?t=88891 <- der er det forøvrig en taktikk som burde fungere svært bra med Arsenal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...