j0achim Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Hei! Er som sagt på jakt etter noe nytt å bruke litt tid på. Har mange års erfaring fra andre mmospill, jeg begynte med Anarchy Online i 2001/2002 og har siden spilt mmo som, Lineage 2, World of Warcaft, Lord of the Rings online, Age of Conan, og mange andre. I AO har jeg laget blant annet en arme av characters 205 MA, 200 NT, 190 MP, og utallige andre 150+ classer. Lineage 2 spilte jeg like etter det kom i en god stund, og hadde (har) en character på 50 og noen andre på rundt 30. I WoW har jeg hatt (har) 3 chars på 70, Hunter, Rog, Warlock, også en hel hær av andre twinks. I LOTRO hadde¨(har) jeg en 40 spellsinger (om det var det healer het). I AoC har jeg bare så vidt komt litt igang med en 36 healer, men gikk litt lei pga guildet jeg var litt for hardcore for meg, krevde minimum 20 - 30 timer online pr uke, 2 gull som medlem pr uke, 2 timer hunting dedikert for guildet pr dag osv, osv... På jakt etter et Norsk eller Engelsk community, så lenge det holder sammen selv om ikke alle har tid å spille 5 - 6 timer hver dag. Selv har jeg ikke mye tid til overs nå for tiden, siden det er mye som skjer på jobb. Har tid til 1 time eller 2 om dagen, men har tilgang til forum og slik fra job, og er da tilgjengelig nesten hele dagen der. (helst UTC +/- 1) Har en veldig åpen spille stil, er med på de fleste ting jeg får tid til. Jeg sitter med en heftig PC så når det kommer til spill er det ikke noen begrensninger. Men jeg har ikke som krav at spillet skal være nytt. Er åpen for å prøve nye spill (eventuelt spill jeg har spillt eller prøvd før). Endret 4. september 2008 av Xcer
Kultom Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Er muligheten for å hoppe tilbake til Lotro der, så anbefaler jeg deg at du tar deg en tur tilbake til Middle Earth og hilse på RP delen av community og Mines of Moria.
Sirius Cobra Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Tja, Final Fantasy XI hadde et meget bra community, men det er en stund siden jeg spilte det sist.
j0achim Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Takker for svar, fra begge. LOTRO er det blitt oppdatert skikkelig enda? Da jeg spilte fantes det ikke mye annet content enn å lvl char opp til 60 (om det var max da spillet var nytt) FFXI, jeg har hørt fra andre at de har et bra community, hvordan fungerer spillet i seg selv, er det endeløs grinding eller er det quest/guild content i det også?
Tå. Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Godt community har du jo allerede i AO. Ellers så er EVE det eneste MMO spillet atm som kan by på spillglede. Om det er et godt community kommer vel ann på øyet som ser, du finner uansett ikke mange WoW kiddies der.
Kultom Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Lotro er blitt oppdatert mye og ofte. Du mangler nok fortsatt en god pvp del, men det er et veldig godt spill om du like PvE syntes nå hvertfall jeg. Og nå kommer jo ekpansjons pakken så det blir mye mer å gjøre i en god stund hvertfall. Ikke satt meg inn i Lotro 100% men det er hvertfall et av de bedre community jeg har vært innom selv. Lyst å anbefale WAR men at det har bra community vil være ren løgn
vikingkylling Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Om du sluttet i AoC på grunn av guildet kan du jo bli med i et annet guild? Ellers støtter jeg LotRO. Spiller veldig mye selv på Laurelin-serveren (RP serveren), og communityet er veldig bra der. Og du mener vel Minstrel?
j0achim Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Godt community har du jo allerede i AO. Ellers så er EVE det eneste MMO spillet atm som kan by på spillglede. Om det er et godt community kommer vel ann på øyet som ser, du finner uansett ikke mange WoW kiddies der. AO ja, vel strengt tatt bare noen uker siden jeg la det på hyllen igjenn etter noen par månder med intens spilling. Dog jeg har aldri vært i en skikkelig org der. For det meste små orgs med et par 5 aktive spillere, som igjenn gjorde at jeg mistet gnisten pga de jeg spilte med var fra australia, etter jeg fikk meg en skikkelig jobb, ble det hardt å holde kontakten med de ettersom de var online når jeg sov. Og da jeg kom online var de enten for trøtt eller på vei til å sove. Vet vel ikke om noen aktive "ikke krevende" orgs ? Om du sluttet i AoC på grunn av guildet kan du jo bli med i et annet guild? Ellers støtter jeg LotRO. Spiller veldig mye selv på Laurelin-serveren (RP serveren), og communityet er veldig bra der. Og du mener vel Minstrel? Var vel egentlig en kobinasjon av at ting ikke helt stemte i AoC. Men er helt sikker på at Funcom kommer til å gjøre AoC til noe mer enn hva det er nå, samme som AO som ikke var mye å skryte av når det kom heller. Tiden vil vise. Og ja det var minstrel jeg mente "Spellsinger" var nok noe annet jeg tenkte på ^^.
hinduuu Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Ble positivt overrasket over dekaron, et gratis mmorpg. Med flere hundre levler, er et grind spill med pvp og pve instances. Ikke noe veldig revolusjonerende. Men helt greit tidsfordriv. Jeg starta der uten noen venner, og ble tatt godt imot av diverse folk. De arrangerte groups for meg innad i guilden hvor jeg ble boosta osv. Det er et spill med et ganske tett og godt community, men ville ikke anbefalt deg og starte opp der. Har ingen garanti for at charn din ikke blir sletta om et par uker.
nets Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 (endret) Av en eller anna merkelig grunn havna posten min her.. posta i spore DRM tråden, mod kan slette. Endret 9. september 2008 av nts
Montolio Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Lotro har veldig godt community, og med flere store patcher bak seg er det mye å gjøre etter og før du har blitt lvl 50 (som er makslvl). Er mange gode kinships (guild), og har vel en litt eldre spillerbase enn mange andre spill.
Khogn Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Lotro har veldig godt community, og med flere store patcher bak seg er det mye å gjøre etter og før du har blitt lvl 50 (som er makslvl). Er mange gode kinships (guild), og har vel en litt eldre spillerbase enn mange andre spill. Enig, må bare tilsette at snart med kommende utvidelse Mines of Moria kan du bli opp til level 60.
anotherzen Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Wrath of the Lich king, man kan jo ikke ikke spille det ^^ EvE online har et veldig godt community. Jeg vil si at AoC også har en ganske så ok gjeng med brukere og vil anbefale å finne deg et bedre guild, spesielt med alle oppdateringene som kommer etterhvert så er det nok masse morro igjen der å holde på med
Wartom Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Jeg vil si at AoC også har enganske så ok gjeng med brukere Vel, jeg mener at AoC communityen stort sett er en gjeng drittsekker, snørrunger og gale russere men det er kansje bare jeg som har vært uheldig.
Montolio Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Jeg vil si at AoC også har enganske så ok gjeng med brukere Vel, jeg mener at AoC communityen stort sett er en gjeng drittsekker, snørrunger og gale russere men det er kansje bare jeg som har vært uheldig. word.
Zlash Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Skal du ha et bra community må du velge utenom "mainstream" spillene. Er egentlig ikke noe mer som skal til.
Stifi Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Ikke nødvendigvis, det er en forenkling. The less mainstream the game, the friendler the community; the more hardcore the fan, the less mainstream the game.
j0achim Skrevet 9. september 2008 Forfatter Skrevet 9. september 2008 (endret) Tror jeg kommer til å prøver meg på AoC igjenn, kommer sikkert til å prøve litt LOTRO også, sluttet pga jeg hadde veldig lite tid en stund. Og kommer selvfølgelig til å spille AO en del igjenn etter de kommer med ny grafikk engine. Men for øyeblikket skal jeg prøve meg litt i Warhammer. (hvor EA har noe av de mest inkompetente kundebehandlerene som er å oppdrive) Men jeg føler at AoC har noen mangler fremdeles, klarer ikke helt å forklare hva jeg mener, men det er noe som mangler når en spiller. Får en følese av at tiden som ble brukt i spillet var bortkastet på en måte. EDIT: leif Endret 9. september 2008 av j0achim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå