Gå til innhold

Tar hele opplevelsen ett hakk videre


Anbefalte innlegg

Mmm, jeg hadde nok foretrukket den horisontalt-montert (dvs. t.o.m. klare å montere den inn i PC bordet). Hadde vel vært "litt" mindre slitsomt for armen/hånden.

Skulle man hoppe eller legge seg ned i et FPS spill hadde det bare vært å dra kontrolleren opp eller trykke den ned. Kunne lett ha styrt helikoptre i en flightsim med den også... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

haha, denne har jeg jo hatt i 6 mnd, og først nå kommer den til Norge :p

Fet mus/joystick. Fungerer utrolig bra til HL2, og vil antakeligvis fungere like bra til andre spill. De holder vel på eller er ferdig med mod til cs.

 

Desverre gamer jeg ikke så mye mer, så hvis noen vil kjøpe for 1500,- så PM meg. (Tar sikkert flere mnd før den kommer til Norge....

Endret av peskungen
Lenke til kommentar

Noen som vet noe om når denne kommer til norge?

For jeg kjøper den på dagen, en kompis av meg kjøpte den i USA når han var der, Jeg mener med egen formening att jeg er ganske Hardcore Gamer

(det vil si jeg spiller pc omtrent vær dag) og dette var bare drit fett, det er kansje noen her som tenker att dette blir dårlig presisjon av men tvert imot man sikter mye bedre med denne, prøvde den i css og Team Fortress 2, kan ikke vente til jeg får hendene på denne greia,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...