Gå til innhold

EDIT: Booking av fly på jetcarrier


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har noen spørsmål angående jetcarrier jeg.

 

-Er det best å bestille med båt eller fly?

 

-Hvis jeg skal bestille 3 gensere og 1 belte, hvor mye vil frakten da komme på? (Ca)

 

-Hvor lang tid tar det før pakken kommer?

 

Takker for svar på forhånd : )

 

EDIT: Nytt spørsmål.

 

Nå som jeg har bestillt varen så har jeg også booket fly, men det har seg sånn at pakken kommer fram den 11 mens bookings datoen min er den 9. Hva skjer da? Er jeg automatisk booket på neste fly da?

Endret av Baby B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frakttid: Lengre med båt enn med fly. Avhengig av hvor varen skal fraktes fra.

Pris: Din beskrivelse av varene sire ingenting om volum og vekt. Båt er ofte billigere enn fly.

Moms/Toll: Varene kan være tollpliktige (avhengig av opprinnelsesland). Varene er mest sannsynlig momspliktig (verdi på varen over NOK 200,- etter tollvesenets valutakurser). Moms vil i tilfelle også beregnes av frakten.

 

EDIT: Håper datagenserne og databeltet kommer vel fram til deg.

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Hei!

 

Har noen spørsmål angående jetcarrier jeg.

 

-Er det best å bestille med båt eller fly?

 

Kommer veldig ann på hvor fort du vil ha varene

 

-Hvis jeg skal bestille 3 gensere og 1 belte, hvor mye vil frakten da komme på? (Ca)

 

Kommer ann på volumet på pakken, hvis volumet på pakken er større enn vekten så vil de regne pris etter volum, så stort sett umulig å regne seg fram til før svaret kommer fra jetcarrier.

 

-Hvor lang tid tar det før pakken kommer?

 

Med fly så kan det ta ca. >10 dager, kommer litt ann på om du "rekker" flyet som går på onsdager eller torsdager (husker ikke vilken dag det går akkurat nå)

 

Med båt så vil det ta MYE lengre tid men du sparer jo noen kroner på frakten, men er det verdt det?

 

 

Takker for svar på forhånd : )

 

Håper det var nok, hvis ikke så står alt fryktelig godt forklart på sidene til jetcarrier også :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestillt en pakke til mailboxen min der! :) Skal booke plass imorgen, men er det noen som vet om det tar lang tid? (Skal bruke fly)

 

Som sagt, hvis du har bestilt i dag, så er muligheten for å få det med denne ukens fly minimal siden flyet går tordager, så da vil den pakken bli liggende fram til neste avgang siden de kun har en avgang i uken.

 

Så da må du regne med en uke + i hvertfall 5-6 dager til for å si det sånn for når pakken lander i Norge så skal den først til Halden (jetcarrier) for beregning av frakt, mva osv. før den blir sendt vidre til deg

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...