toffusdokkus Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Har kjøpt Harry Potter - and the Gobleet of Fire, brukt, som jeg har noen spørsmål om. For å begynne må man kjøpe kort - hvordan kjøper man kort? Har skjønt såpass at man bruker bønnene til det, men finner ikke noe plass hvor det står en forklaring på hvordan man kjøper de. Takk for all hjelp.
S-r-ex Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 http://www.gamefaqs.com/search/index.html?...&platform=0 Bare velg riktig platform så har du guide til å mekke spillet 100%...gamefaqs er din beste venn når det gjelder hjelp til spill
toffusdokkus Skrevet 3. september 2008 Forfatter Skrevet 3. september 2008 Står ikke i faq'en om hvordan man kjøper kort
Glasskonstruksjon Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Om du ikke får svar før, kan jeg skjekke når jeg kommer hjem i kveld.
Glasskonstruksjon Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Jeg tror ikke du er nødt til å ha de kortene for å spille, men hvis du trykker på "runding" (hvis du har det på ps2, Xbox har kanskje B) på hovedmenyen (etter å ha lastet inn spillet, ikke den aller første menyen, men den der man velger "bane") der det står "Collector's Cards" (Samlekort eller noe lignende). Så kan du vise Harrys kort ved å trykke X, eller bla for å vise Ron og Hermiones kort. Om du trykker for å vise Harrys kort, kommer du inn på en side med seks forskjellige små kort (som det står prisen på i antall bønner), og et stort. Og om du trykker på et av de små kortene (View/Vis), får du se hvilke egenskaper kortet har. Og om du da trykker X/A (PS2/Xbox) (Buy/Kjøp), og enda en gang (Confirm/Bekreft) kjøper du kortet
toffusdokkus Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 Okei,takk,skal sjekke det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå