Graffin Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Hei, Kjøpte meg en ny Sony Ericcson mobil på yourbestshop (ybs.no) for litt over ett år siden. I går sluttet den helt plutselig å fungere, og det er ikke mulig å få liv i den. Tenkte derfor å sende den inn der jeg kjøpte den, siden jeg mener dette burde gå på garantien. Ble litt overrasket når jeg da oppdaget at ybs har gått konkurs i vår. Har jeg mulighet til å sende inn mobilen til Sony Ericcson eller noe annet? Eller er det rett og slett kjørt? mvh Graffin
KVTL Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Fullt mulig å reklamere høyere opp i kjeden, såkalt springende regress. Så det er bare å reklamere til Sony Ericsson.
Alastor Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Ring Sony Ericsson eller deltaservice, og snakk med de . Dette ordner seg.
havfal Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Ring Sony Ericsson på 8-1-5 4-9-3 0-0! Nei kødda, prøv heller 81500840.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå