Gå til innhold

Er dette farlig?

WASD

Anbefalte innlegg

Skrevet
YouTube-film!

:w00t:

et must

Najs. Og om det mot all formodning skulle være utkoblet kan jeg informere at de sikkert ikke har tatt inn bilbatteriet også. Så det er bare å finne dette, koble til og la det stå til!

mange gjerder går på normal strøm en en converter mellom og sender strømmen i pul , der for mange strømgjerder lager den kjente tikke lyden .

Videoannonse
Annonse
Skrevet
så på myth busters at det ikke var mulig og få strøm i deg på den måten ;)

Som sagt, mythbusters har ikke bestandig rett. Jeg har flere kompiser som kan garantere at det funker.

Skrevet

Veddemålet føler jeg er såpass dumt og tragisk at ikke trengs å nevnes :p

Det kommer bare til å bli for "fjortiss"

Skrevet

hvis du står nærmt gjerdet slik at du ser at strålen er en stråle, da får du støt!?

men hvis du står litt vekke, rekker strålen/dråpene og få en liten avstand

Skrevet
hvis du står nærmt gjerdet slik at du ser at strålen er en stråle, da får du støt!?

men hvis du står litt vekke, rekker strålen/dråpene og få en liten avstand

wow.

Skrevet
Ja så er du fjortis? ikke noe problem. Del med oss.

Var det om du klarte å styrte en rusbrus?

Nesten :p Bortsett fra at det var 96% og et glass :p Greide bare halve før jeg måtte stoppe.

Skrevet

Aldri hørt om hjemmebrent? Og for the record så drakk jeg bare to slurker før jeg stoppa, så måtte jeg gå å spy det opp igjen :p

Skrevet
Aldri hørt om hjemmebrent? Og for the record så drakk jeg bare to slurker før jeg stoppa, så måtte jeg gå å spy det opp igjen :p

*BakkaaaaaBakkBakkBakkaaaaaa* <---- Kyllingsnakk

:tease:

Når kan vi forvente sammedraget?

Skrevet

Det kan du mest sannsynelig til Søndag eller noe sånt. Skal bare advare at det kommer til å bli mobil video

Skrevet
1% er dødelig om du drikker for mye. Til og med vann. Noen tåler så mye at de kan drikke et glass 96% uten å dø.

Hvorfor skulle man dø av et glass 96% ? Det er ikke akuratt dødelig dose alkohol, men at det er sterkt skal jeg ikke nekte på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...