punti Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Har et lite spørsmål om The Lost Boys The Tribe.. Kan noen fortelle meg hvor i hekkfjell Alan Frog viser seg?!?! Jeg ser at han er helt på slutten av cast, men hukser han ikke fra filmen?:S
vikingkylling Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 I følge cast-listen på imdb er scenen med han slettet.
punti Skrevet 4. september 2008 Forfatter Skrevet 4. september 2008 I følge cast-listen på imdb er scenen med han slettet. Dritt dårlig av produsenten-.- Corey Haim grein jo faktisk fordi han ikke hadde fått beskjed om Lost Boys 2:P
AvidGamer Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Corey Haim grein jo faktisk fordi han ikke hadde fått beskjed om Lost Boys 2:P Hæ? Corey Haim viste om Lost Boys 2. De snakket jo om det flittig i reality showet "The 2 Coreys". Haim er også med i Lost Boys 2 (slutten i 3 sekunder). Endret 4. september 2008 av AvidGamer
punti Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Corey Haim grein jo faktisk fordi han ikke hadde fått beskjed om Lost Boys 2:P Hæ? Corey Haim viste om Lost Boys 2. De snakket jo om det flittig i reality showet "The 2 Coreys". Haim er også med i Lost Boys 2 (slutten i 3 sekunder). ja, det er jo den delen jeg tenker på, hehe.. i The Two Coreys forteller jo Feldman til Haim at de skal lage en Lost Boys Sequel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå