Gå til innhold

Fler som vil ha Warcraft IV? - Warcraft, Starcraft, Diablo eller WoW?

Hvor mange ønsker seg Warcraft IV  

428 stemmer

1. 1. Hva er det du helst vil ha

• Warcraft IV
      158
    • Mer Diablo
      115
    • Mer Starcraft
      43
    • Fornøyd med WoW jeg
      27
    • Jeg kunne tenke meg noe helt nytt fra Blizzard
      56
    • Jeg liker ikke Blizzard
      12
    • Jeg klarer ikke bestemme meg
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet når Starcraft 2 og Diablo 3 kommer? Jeg ser at butikker har begynt å forhåndselge begge to!!! Kunne tenke meg at Starcraft 2 kommer snart, men Diablo 3 må vel være langt fram i tid?

Jeg spurte i butikken om Starcraft 2 og de hadde ikke eksakt slippdato, men det var snakk om desember. Vet ikke om det er bare tull dog...

Skrevet

Tenker jeg får en del forskjellige tilbakemeldinger, men sier det alikevel:

Et MMORPG i Starcraftuniverset hadde vært spennende! :thumbup:

3 factions med mye fokus på World PVP. Krige og overta planeter osv.

Nå har ikke jeg samme fantasi som gutta i Blizz, men de hadde sikkert fått det til og funke?!

Skrevet

Tror jeg hørte snakk om at wow skulle holde på ca 5 år jeg.. Vet ikke hvorfor men tror jeg har hørt 5 år opptill flere ganger.. og det vil vel stort sett si at det er slutt etter Wotlk...

Noen som kan avkrefte eller bekrefte det her? :p

Skrevet

Kan jo nevne blant avstemninga at Blizzard faktisk lager et helt nytt MMO, ikke basert på Starcraft, Diablo III eller Warcaft. Altså noe "helt nytt".

Nightmare: Jeg har ingen kilder, men jeg kan vel avkrefte det. Hvis WotLK blir en suksess, vil folk fortsette å spille, og nye vil komme. Hvis det ikke blir en suksess vil folk fortsatt spille. Vet ikke om du mente folk som spådde at folk ville slutte med WoW (noe som ikke vil skje) eller at Blizz vil slutte å produsere expansions. Det siste vil neppe skje heller, Blizz har jo sagt at de skal prøve å lage en expansion hvert år, eller noe. De har fortsatt ubukte områder, som f.eks The Maelstrom, noen øyer, pluss at de sikkert kan trylle frem nye steder. Dessuten er jo ikke nye områder det eneste i expansions.

Skrevet
Kan jo nevne blant avstemninga at Blizzard faktisk lager et helt nytt MMO, ikke basert på Starcraft, Diablo III eller Warcaft. Altså noe "helt nytt".

Nightmare: Jeg har ingen kilder, men jeg kan vel avkrefte det. Hvis WotLK blir en suksess, vil folk fortsette å spille, og nye vil komme. Hvis det ikke blir en suksess vil folk fortsatt spille. Vet ikke om du mente folk som spådde at folk ville slutte med WoW (noe som ikke vil skje) eller at Blizz vil slutte å produsere expansions. Det siste vil neppe skje heller, Blizz har jo sagt at de skal prøve å lage en expansion hvert år, eller noe. De har fortsatt ubukte områder, som f.eks The Maelstrom, noen øyer, pluss at de sikkert kan trylle frem nye steder. Dessuten er jo ikke nye områder det eneste i expansions.

WOW blir vel, om det ikke allerede er, ei blodmelka ku..

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ville aller helst hatt et helt nytt konsept fra Blizzard eller kanskje noe Lost Vikings igjen. Noe nytt for å bevise at Blizzard faktisk kan prestere, uansett hva de lyrer fra seg. Ikke kun surfe på bankers titler som kommer til å slå an uansett.

Skrevet

Jeg synes ikke Blizzard har lagd et bra spill siden The Lost Vikings, men siden det ikke var et alternativ på lista til en oppfølger, så er vel "Jeg liker ikke Blizzard" mest nærliggende.

Skrevet

WoW ødelegger for Warcraft lore fordi alle dør? Det er mest personer/skapninger som ble introdusert først i warcraft III som bekjempes i wow, så hvorfor skal det være vaskelig å lage et nytt warcraft RTS? De kan sikkert fortsette historien ved å introdusere nye factions og lore, som de alltid har gjort.

Skrevet
Warcraft universet med ett spill som Knights of the old republic blandet hadde vært kjempemorro.

Du mener single player RPG i Warcraft universet?

Skrevet
Et RPG spill (IKKE MMORPG) satt i Warcraft universet hadde jo vært total kickass :D

Kunne vert artig det, har faktisk tenkt på det selv som en Mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...