Rescue me Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 (endret) Jeg er da på jakt etter et bra WWII spill, både singelplayer og multiplayer, men jeg har noen kriterier som må bli oppfylt. Spillet må være: -Realistisk. -Auntentisk (veldig viktig på våpen, drakter, kjøretøy osv). -Forholdvis åpent (jo mer åpent jo bedre). -Lagd etter 2003 (pga grafikken). -FPS eller TPS (first person shooter/third person shooter). -Med bra gameplay. Spill jeg allerede har: Brothers in Arms Earned in Blood. Red Orchestra. Hidden & Dangerous 1 & 2. Call og Duty 2. Endret 1. september 2008 av KnewtFan
Sverre. Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg er da på jakt etter et bra WWII spill, både singelplayer og multiplayer, men jeg har noen kriterier som må bli oppfylt. Spillet må være: -Realistisk. -Auntentisk (veldig viktig på våpen, drakter, kjøretøy osv). -Forholdvis åpent (jo mer åpent jo bedre). -Lagd etter 2003 (pga grafikken). -FPS eller TPS (first person shooter/third person shooter). -Bra gameplay. Spill jeg allerede har: Brothers in Arms Earned in Blood. Red Orchestra. Hidden & Dangerous 1 & 2. Call og Duty 2. Call of Duty 5 kommer snart
zegenie Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Jeg er da på jakt etter et bra WWII spill, både singelplayer og multiplayer, men jeg har noen kriterier som må bli oppfylt. Spillet må være: -Realistisk. -Auntentisk (veldig viktig på våpen, drakter, kjøretøy osv). -Forholdvis åpent (jo mer åpent jo bedre). -Lagd etter 2003 (pga grafikken). -FPS eller TPS (first person shooter/third person shooter). -Bra gameplay. Spill jeg allerede har: Brothers in Arms Earned in Blood. Red Orchestra. Hidden & Dangerous 1 & 2. Call og Duty 2. Om du ikke har prøvd de allerede burde du definitivt prøve Medal Of Honor -serien.
Bobbylove Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Ikke så åpent med Day of defeat er jo genialt.
stoff3r Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Dette roper jo Armed assault lang vei. bare synd det er WWII du ser etter. Dette spillet fyller alle kriteriene, spesielt autentisk, god grafikk og åpent (10KM view distance er greit på hd4870 ) Du kan også se om det fins noen gode Battlefield 2 WWII mods der ute. Det er i hvertfall en 'Reality mod'.
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Dette roper jo Armed assault lang vei. bare synd det er WWII du ser etter. Dette spillet fyller alle kriteriene, spesielt autentisk, god grafikk og åpent (10KM view distance er greit på hd4870 ) Du kan også se om det fins noen gode Battlefield 2 WWII mods der ute. Det er i hvertfall en 'Reality mod'. Reality mod er jo i våre dager. Forgotten Hope 2 mod til bf2 anbefales!
oleboo Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 der er jo World war II Et mmo. Grafisk er det ikke noe spesielt men det er i det minste SVÆRT ! og det strever for realisme og fullstendig spiller styrt. størrelsen er vell europa i full størrelse eller noe sant. en kompis er stor fan, jeg ble ikke helt grepet men dog det er jo vell et alternativ
Eareshel Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Ikke så åpent med Day of defeat er jo genialt. Day of Defeat er et spill man rett og slett bare koser seg med. Har mange time under beltet der, ja. Sniper/MG iz my speciality
Rescue me Skrevet 3. september 2008 Forfatter Skrevet 3. september 2008 Call of Duty 5 kommer snart Det er jeg fullt klar over, men det oppfyller ikke alle kravene mine, blant annet på realisme. Men kommer sikkert til å kjøpe det. Om du ikke har prøvd de allerede burde du definitivt prøve Medal Of Honor -serien. Har et inntrykk av at det ikke er så realistisk og at alle spillene utenom Airborn er ganske lukkede, men skal sjekkes ut. Ikke så åpent med Day of defeat er jo genialt. Det er ikke autentisk i det hele tatt. Dette roper jo Armed assault lang vei. bare synd det er WWII du ser etter. Dette spillet fyller alle kriteriene, spesielt autentisk, god grafikk og åpent (10KM view distance er greit på hd4870 ) Du kan også se om det fins noen gode Battlefield 2 WWII mods der ute. Det er i hvertfall en 'Reality mod'. Armed Assult skal kjøpes . Forgotten Hope 2 mod til bf2 anbefales! Skal sjekkes ut. der er jo World war IIEt mmo. Grafisk er det ikke noe spesielt men det er i det minste SVÆRT ! og det strever for realisme og fullstendig spiller styrt. størrelsen er vell europa i full størrelse eller noe sant. en kompis er stor fan, jeg ble ikke helt grepet men dog det er jo vell et alternativ Er det fps ellet tps?
Killarfromspace Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Ikke så åpent med Day of defeat er jo genialt. Day of Defeat er et spill man rett og slett bare koser seg med. Har mange time under beltet der, ja. Sniper/MG iz my speciality Uff, erger meg over at jeg kjøpe DoD:S Det spillet sugde så hardt at det ikke går an. Ikke minst sniper whoring og MG camping.
medlem-173043 Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 jeg ville valgt DoD:S det er vilt bra, men du kan ikke kjøre noe da:S
thadon Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan jo teste ut Resistance And Liberation modefikasjonen til HL2, er fortsatt i beta-stadiet så det er en del bugs der.
Painapple Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Når eg såg denne tråden tenkte eg_Red Orchestra,_men siden du har det kan jo du prøve noen mods til det. Til alle som foreslår DoD: Les kriteriene ein gang til!!!! Det er kanskje morsomt men det er alt anna enn realistisk eller autentisk
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Realistisk. Da kan du bare kutte vekk Call of Duty spillene og Brothers in Arms med en gang. CoD fordi du kan springe fremfor en mitraliøse, blit truffet gjentatte ganger, for deretter å puste i bakken bak en usårbar trekasse til du er ved fult liv igjen. Eller i BiA hvor du kan bli truffet veldig mange ganger av fienden før du knekker sammen eller få kompisen din flerret i småbiter av maskingevær for deretter å stå ved din side neste kart. Realistisk my ass. Dessverre finnes det veldig få om ingen realistiske WW2 spill der ute.
Rescue me Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Skrevet 10. oktober 2008 Realistisk. Da kan du bare kutte vekk Call of Duty spillene og Brothers in Arms med en gang. CoD fordi du kan springe fremfor en mitraliøse, blit truffet gjentatte ganger, for deretter å puste i bakken bak en usårbar trekasse til du er ved fult liv igjen. Eller i BiA hvor du kan bli truffet veldig mange ganger av fienden før du knekker sammen eller få kompisen din flerret i småbiter av maskingevær for deretter å stå ved din side neste kart. Realistisk my ass. Dessverre finnes det veldig få om ingen realistiske WW2 spill der ute. Du har nok rett i det, men vil nok si Red Orchestra og Hidden and Dangerous (på hard) er realistisk. Men blir vel egentlig å kjøbe Brothers in Arms Hells Highway likevel om det ikke er helt realistisk (er i hvert fall mer realstisk en mange andre spill).
Bjørnar! Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan jo teste ut Resistance And Liberation modefikasjonen til HL2, er fortsatt i beta-stadiet så det er en del bugs der. Støtter opp om dette... Før eg prøvde denne moden var eg sikker på at source engine var ubrukelig til realisme, men Resistance And Liberation motbeviser dette. Eg gleder meg til den er ferdig utvikla.
-sparks- Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Til Red Orchestra kan du skaffe Darkest Hour: Normandy 1944 mod, som skifter kampen fra østfronten til 82nd airborne VS nasistene i Normandy. Du har også den helt nye Resistance and liberation mod, som du bare trenger ett Source spill for å spille. denne omhandler omtrent det samme som Darkest hour, og er til tross for å være i utviklings fase allerede veldig morsom å spille. Denne har ikke tankser/hardware som Darkest Hour har, det er bare infanteri og (foreløpig) bare rundt 8 våpen. men det er morsomt og grafikken er mye penere.
Allt í lagi Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Realistisk. Da kan du bare kutte vekk Call of Duty spillene og Brothers in Arms med en gang. CoD fordi du kan springe fremfor en mitraliøse, blit truffet gjentatte ganger, for deretter å puste i bakken bak en usårbar trekasse til du er ved fult liv igjen. Eller i BiA hvor du kan bli truffet veldig mange ganger av fienden før du knekker sammen eller få kompisen din flerret i småbiter av maskingevær for deretter å stå ved din side neste kart. Realistisk my ass. Dessverre finnes det veldig få om ingen realistiske WW2 spill der ute. Å lage et 'helt realistisk spill' er vel tilnærmet umulig. Endret 10. oktober 2008 av Only Chaos
-sparks- Skrevet 10. oktober 2008 Skrevet 10. oktober 2008 Nei, men det går ann å komme mye nærmere enn COD og BIA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå