Gå til innhold

Trailer: Stoked


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

platt og urealistisk? så jo helt konge ut! Skjønner ikke hvor du fikk urealistisk fra.. At det er laget i sammarbeid med absinthe Films minsker heller ikke akkurat sjansene for at dette blir det mest realistiske snowboardspillet til dags dato=)

Endret av HFL
Lenke til kommentar

Hva er opplegget med å lage et nytt snowboardspill som både ser dårligere ut og har dårligere handling enn ut-gamle snowboardspill? SSX ser jo himla mye tøffere ut, og det kjører jeg fortsatt på den første Xbox'en. Dette så jo ut som en tidlig beta av SSX bare med mye blur og dårligere animasjon. Nei takk!

Lenke til kommentar
Hva er opplegget med å lage et nytt snowboardspill som både ser dårligere ut og har dårligere handling enn ut-gamle snowboardspill? SSX ser jo himla mye tøffere ut, og det kjører jeg fortsatt på den første Xbox'en. Dette så jo ut som en tidlig beta av SSX bare med mye blur og dårligere animasjon. Nei takk!

 

Jeg som erfaren snowboarder (10 år på brett)ville mye heller kjøpt dette en SSX. Folk som kjører snowboard vil ha et realistisk spill med dype powder turns og realistiske hopp. ikke 50 meter høye halfpipe vegger og tidobble saltoer.

 

Men når det gjelder dette spillet, virket animasjonene ganske dårlig..

Skulle ønske det kom til PC tho..

Lenke til kommentar
platt og urealistisk? så jo helt konge ut! Skjønner ikke hvor du fikk urealistisk fra.. At det er laget i sammarbeid med absinthe Films minsker heller ikke akkurat sjansene for at dette blir det mest realistiske snowboardspillet til dags dato=)

 

Jeg er enig med han at det så litt urealistisk ut i animasjonene. og muligheten for salto på flatmark så heller ikke så veldig fraværende ut, MEN! som du sier. at absinthe films har vært med å lage dette spillet er bare helt konge! synd det ikke er til pc da :\

Lenke til kommentar
Hva er opplegget med å lage et nytt snowboardspill som både ser dårligere ut og har dårligere handling enn ut-gamle snowboardspill? SSX ser jo himla mye tøffere ut, og det kjører jeg fortsatt på den første Xbox'en. Dette så jo ut som en tidlig beta av SSX bare med mye blur og dårligere animasjon. Nei takk!

 

Det er vel mulig at SSX og Stoked appellerer til forskjellig publikum. Litt Som Amped kontra SSX, eller Tony Hawke kontra Skate/Skate and Destroy. Om du mener dette ser dårligere ut enn SSX tror jeg forøvrig du burde sjekke en gang til. Sist jeg spillet SSX 3 var det verken Dens Molekuler Matter, realtime collition detection eller trueflow på snø. For ikke å snakke om at det i hovedsak er 3d objekter her og sprites i SSX. Det har derimot noen likhetstrekk med Amped 2, noe jeg ikke ser på som en ulempe.

 

Jeg som erfaren snowboarder (10 år på brett)ville mye heller kjøpt dette en SSX. Folk som kjører snowboard vil ha et realistisk spill med dype powder turns og realistiske hopp. ikke 50 meter høye halfpipe vegger og tidobble saltoer.

 

Men når det gjelder dette spillet, virket animasjonene ganske dårlig..

Skulle ønske det kom til PC tho..

 

Å si at erfarne snøbrettkjørere heller vil ha pudderkjøring en park (sånn jeg forstår hva du skriver) er vel en generalisering. Selv vil jeg gjerne ha et spill med alle aspekter, streetrailing hadde for eksempel vært et spennende tema som ikke er testet før. I Stokeds tilfelle er det forøvrig bare vært snakk om BC så langt.

 

Det er vel også det skjer litt mer før spillet slippes med tanke på at dette er første ingame video. Jeg har trua.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Dette skal jeg ha, fant noen videoer, bloggen og hjemmesiden før jul, da jeg lette etter et nytt snowboadspill til 360, siden de eksisterende virkelig ikke var noe av det jeg lette etter, samt at det eneste snowboard-spillet jeg har likt siden espn winter x-games et eller annet som var på pc på midten / slutten av nittitallet, ikke er kompatibel med 360, selv med updates og what not.

Lenke til kommentar
platt og urealistisk? så jo helt konge ut! Skjønner ikke hvor du fikk urealistisk fra.. At det er laget i sammarbeid med absinthe Films minsker heller ikke akkurat sjansene for at dette blir det mest realistiske snowboardspillet til dags dato=)

 

Er ikke mye realistisk når saltoer osv er animerte. Altså man tar en salto og så stopper man rotasjonen plutselig midt i lufta. Ikke mye realistisk. Det samme gjeler med all bevegelse, har man startet en bevegelse så burde denne fortsette til man treffer bakken.

Lenke til kommentar

Grafikk messig virker det veldig lovende, om gameplayet holder same kvalitet så kan det jo bli meget bra.

 

SSX er et kult spill det er ingen tvil om det, men det er heller ingen tvil om at det er laget for et annet publikum en Stoked som virker på alle måter mere "voksent" om en vil kalle det det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...