Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møte opp på jobben til ei jeg traff på byen


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest møtte ei på trikkeholdeplassen

igår natt/kvld kom jeg i snakk med ei veldig søt jente på holdeplassen mens jeg ventet på siste trikk til byen. hun og ei veninne skulle ut mens jeg skulle kjøpe litt nattmat før jeg skulle hjem igjen. Vi ble sittende å snakke i cirka en halvtime før våre veier skildes. mens vi snakket sammen snakket vi blandt annet om hvor vi jobbet, bodde og lignende.

 

Jeg vet med andre ord hvor hun jobber (hun jobber i butikk) og jeg vurderer om jeg skal møte opp på jobben hennes for å prøve å dra i land en date. jeg regner med hun blir paff hvis jeg gjør dette (det hadde iallefall jeg blitt tror jeg). synes hun var veldig søt og ganske heit.

 

hva synes dere om denne idéen? det verste som kan skje er at jeg får nei men da har jeg iallefall prøvd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest møtte ei på trikkeholdeplassen

jeg prøvde å søke litt på Facebook (blandt annet i gruppen for senteret hun jobbet i og i diverse grupper tilknyttet kjeden hun jobber i) men uten hell.

 

tror jeg skal ta meg en tur innom en viss butikk på tirsdag. ;)

Lenke til kommentar

Send henne blomster på jobben med et kort og telefonnr ditt på! hvis dette går bra, er det en romantisk historie hun helt klart kommer til å fortelle videre! pluss at du allerede har gjort inntrykk på kollegaene hennes..

 

edit: og så får hun tid til å huske hvem du er før hun tar kontakt!

Endret av Miss_Pepsi
Lenke til kommentar
Gjest møtte ei på trikkeholdeplassen

det var faktisk en veldig god idé. regner med det er en blomsterbutikk på samme senter som hun jobber så tror jeg skal skrive et kort/bren jeg skal ha sendt med og spørre om en av de som jobber der kan levere det. må klø meg litt i hodet og finne ut hva jeg skal skrive ;)

Lenke til kommentar

så bra! gjør det litt romantisk med et kort dikt mens du er i siget;) eller skriv en gåte så hun skal finne ut hvem du er.. f.eks.

"Bare noen dager siden jeg så deg for første gang,

men alikevel får jeg deg ikke ut av tankene.

Snakket bare med deg en halv time,

men alikevel ønsker jeg å bli bedre kjent med deg.

Blir du med meg på date fredag kveld?

Send meg adressen din så plukker jeg deg opp kl 19 ;) "

99999999

 

Husker hun ikke navnet ditt elns finner hun det sikkert på nettet, og dette vil garantert gjøre det mer spennende og romanstisk!!

 

Jippiii jeg gleder meg;)

Lenke til kommentar
Gjest møtte ei på trikkeholdeplassen

har rotet litt i samlingen over egenproduserte dikt ogtror jeg vet hvilkent dikt jeg skal sende ved. tror det kanskje lblir i en litt moderninsert utgvae men det får jeg se på. skriver litt tekst ved siden av (noe ala det du skrev pluss diktet) ;)

 

får nesten sommerfugler i magen av mindre.

Lenke til kommentar
Gjest møtte ei på trikkeholdeplassen

her e rnoe jeg skrev sånn på farten. blir en finpuss på det før jeg sender det regner jeg med.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

en mørk augustnatt

jeg hun møtte

på Sinsen stasjon

 

hennes tenner

var som de hviteste perler

og hennes lepper

som den mykeste silke

 

hennes vesen

smelter mitt hjerte

 

hennes fagre ansikt

ser jeg for meg

når jeg lukker mine øyne

 

hun jeg gjerne vil treffe

på date denne uke

Lenke til kommentar

Jeg synes det er på kanten å i heletatt møte opp på jobben hennes. Dikt og blomster blir litt for mye stalker helt i begynnelsen..

 

Du kan nok komme deg unna hvis du møter opp fordi du har ett æren i butikken du skal til, og ikke fordi du i utgangspunktet skulle møte henne.

 

Stikk innom, ta en titt på klærne som henger rundt og finn noe bra. Om du ser henne så kan du jo bare si at du var i nærheten å skulle ha noe i butikken og kom til å tenke på at det var her hun jobbet men at du ikke var helt sikker. Prat med henne med klærne i hånda, betal, be henne ut. Stikk.

Da får hun hvertfall ikke følelsen av at du var der kun for å oppsøke henne.

 

Pass på at du ikke svever på så høye skyer når du prater med henne at du kjøper rosa tights eller noe...

Lenke til kommentar
Lat som du har et ærend i butikken du skal til, og ikke at du i utgangspunktet skulle møte henne.

 

Stikk innom, ta en titt på klærne som henger rundt og finn noe bra. Om du ser henne så kan du jo bare si at du var i nærheten å skulle ha noe i butikken og kom til å tenke på at det var her hun jobbet men at du ikke var helt sikker.

 

Prat med henne med klærne i hånda, betal, be henne ut. Stikk.

Da får hun hvertfall ikke følelsen av at du var der kun for å oppsøke henne.

 

Pass på at du ikke svever på så høye skyer når du prater med henne at du kjøper rosa tights eller noe...

QFT.

Lenke til kommentar
Gjest møtte ei på trikkeholdeplassen
Herregud mann. Ja, for du er vel mann? Dikt? Du er da mann for helvete.

 

jups, og noe sier meg at du har litt å lære om det motsatte kjønn.

 

var innom senteret idag for å kjøpe sko (eller iallefall titte på det). hun var ikke på jobb (jeg var der rett etter fire) da jeg var innom så det ble med tittingen. nå er jeg litt usikker på om jeg skal skrinlegge alt, ringe på dagtid sånn for å være sikker på at jeg får snakke med henne eller dra innom for å kjøpe sko igjen på feks onsdag. de hadde faktisk et par modeller jeg kunne være tilbøyelig til å kjøpe.

Lenke til kommentar
Herregud mann. Ja, for du er vel mann? Dikt? Du er da mann for helvete.

 

jups, og noe sier meg at du har litt å lære om det motsatte kjønn.

 

Er ikke jeg som spør om dameråd på et forum.

 

 

;-)

Shut up. Du er way-off, om du ikke har noe positivt å bringe så la være. Jeg ser mange har svakheter rundt i samfunnet, tror du jeg går opp til personen og sier til individed at han har et problem? Jeg gjør ikke det, foreslår du også lar være. Et forum er til for å brukes og spørre om ting de undrer seg på. Jeg vet at jeg er flinkere på mange ting enn det du er, skal jeg latterligjøre deg for at du evt. skulle spurt om noe jeg vet på et forum? Nei!

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...