Gå til innhold

FIFA 09 demo ute 11.september

veggis73

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som liker FIFA 09, og ikke vet det, så er ihvertfall demoen lovet å komme ut 11.september.

Hva den inneholder er ennå ikke kjent, men sikkert en omgang med Man U - Real Madrid feks.

Blir spennende å se hvordan det blir!!!! :cool:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan demoen blir er bekreftet fra EA-forumet.

"The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™.

Not long to go now!

Xbox 360 and PS3 Demos will include the following:

Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties.

1. Marseille

2. Schalke

3. Real Madrid

4. Chelsea

5. AC Milan

6. Toronto FC

Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence).

The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley."

Skrevet (endret)
Hvordan demoen blir er bekreftet fra EA-forumet.

"The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™.

Not long to go now!

Xbox 360 and PS3 Demos will include the following:

Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties.

1. Marseille

2. Schalke

3. Real Madrid

4. Chelsea

5. AC Milan

6. Toronto FC

Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence).

The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley."

Konge, da er den litt større enn de pleier å være da. Spillet kommer vel ut 2.oktober, så greit å trene litt før serien starter...

Endret av veggis73
Skrevet

Ja, gameplayet er ihvertfall forbedret kraftig siden forrige versjon.

Personlig hadde jeg likt at gameplayet var likt Euro-spillet, men det ligner mer på FIFA 08 får jeg høre...

Uansett, spennende å få testet demoen og se hvordan det har blitt...

Skrevet

Fotballsesongen er ikke skikkelig i gang før man får FIFA inn i stua. Tror årets versjon kommer til å innfri til de grader. Er spent på Live Season og 10 vs 10. Tror ikke sistnevnte kommer til å funke hele tiden, siden det er mange useriøse spillere der ute. Sjansen for å få 20 seriøse samtidig er liten..

Skrevet (endret)

For ikke å snakke om tjue stykker med noenlunde ålreit responstid.

Jeg har hatt ganske store problemer med "lagging" over Xbox Live i FIFA 08, i hvert fall.

Endret av Odesseiron
Skrevet
For ikke å snakke om tjue stykker med noenlunde ålreit responstid.

Jeg har hatt ganske store problemer med "lagging" over Xbox Live i Fifa 07, i hvert fall.

Så i en artikkel at de ikke kunne love muligheter til å danne "klaner" eller klubber i 09. Det er jo veldig synd for hvis det teknisk fungerer å spille 10 vs 10, så ser jeg et gigantisk potensiale i det å danne klubber og faktisk ha overganger for spillere imellom klubbene.

Gjest Slettet+32asd4f
Skrevet

PES 09 demo kommer også 11.9 på Xbox Live.

Skrevet

Er ikke helt sikker, men har lest at PES har skaffet lisensen til Champions League. Plutselig ble spillet litt mer fristende. Men Fifa09 skaffes uansett, men begge skal testes nøye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...