Gå til innhold

OneCall ikke lenger "gratis", finnes det noen som er?


Anbefalte innlegg

Kom bekreftelsesmail i mitt tilfelle ihvertfall:

 

Hei,

 

Takk for at du ønsker å benytte deg av Tele2s mobiltjenester. Under finner du en kopi av bestillingen din.

 

---

 

Tidspunkt for bestilling: 25.07.08, klokken 12:07

IP-adresse: xxx.xxx.xx.xx

 

Fornavn: Ola

Etternavn: Nordmann

Postnummer/-sted: 5008 Bergen

Fødselsdato: 1984-12-04

E-postadresse: [email protected]

 

Abonnement: Tele2 Sheriff Tilleggstjeneste: Du har bestilt reservasjon mot nummeropplysning (Etablering: 0,- Månedspris: 0,-)

 

Mobilsvar: Inkludert i abonnementet

 

 

Portering av eksisterende nummer: XXXXXXXX

 

Kundestatus: Ny kunde

 

Fakturagebyr pålydene 29 kr kommer i tillegg på alle fakturaer som sendes per post. eFaktura og AvtaleGiro blir ikke belastet med fakturagebyr.

 

Hva skjer nå?

 

- Ved videreføring av abonnement vil nummeret ditt fortsette å fungere på samme måte, og du vil få en sms for bekrefter at vi har endret dine priser i henhold til bestillingen. Endringen tar normalt fra 1-3 dager.

 

- Ved bestilling av abonnement med nytt nummer vil du i løpet av en uke motta et velkomstbrev med ditt nye sim kort.

 

- Ved bestilling hvor nummeret ditt skal overføres fra en annen operatør vil prosessen ta noe lengre tid. I løpet av tre til fire uker vil du motta velkomstbrev med nytt sim-kort og tidspunktet du skal bytte dette.

 

- Av sikkerhetsmessige grunner vil sim-kortet bli sendt til din folkeregistrerte adresse.

 

Dette er en automatisk e-post. Du kan ikke returnere e-post til [email protected].

For mer informasjon om våre produkter og e-post til kundeservice, se http://www.tele2.no/privat/kundeservice/

 

Med vennlig hilsen,

Tele2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere som driver og lurer på om det er minimumsfakturering på Tele2 Sheriff.

Hvorfor finner dere ikke bare svaret på tele2.no ? Tok meg 3 minutter for å komme frem til denne

Og derfor spørr jeg tele2, når en kunde har fått 110kr i minimumsfaturering med tele2 sheriff..

 

Enten er kunden fakturert feil, eller så er det noe annet tull...

 

Høres veldig rart ut ja, siden det eneste som har min.fakt er Uno med rundt 90kr

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

latterlig.. 14,7 kroner per måned blir det hvis du ringer 30 minutter (ca. 1 min per samtale i gjennomsnitt) + at når du ringer så lite (har 90 min igjen) får du minst 14 kr back... altså i minus på regninga.(det virker som ingenvet dette) så det vil si. Ditt forbruk hos onecall = 0 kr

Lenke til kommentar
latterlig.. 14,7 kroner per måned blir det hvis du ringer 30 minutter (ca. 1 min per samtale i gjennomsnitt) + at når du ringer så lite (har 90 min igjen) får du minst 14 kr back... altså i minus på regninga.(det virker som ingenvet dette) så det vil si. Ditt forbruk hos onecall = 0 kr

 

Betyr det at oppstartsavgiften ikke inngår i beløpet for gratis min/sms de trekker fra regningen?

Lenke til kommentar
Dere som driver og lurer på om det er minimumsfakturering på Tele2 Sheriff.

Hvorfor finner dere ikke bare svaret på tele2.no ? Tok meg 3 minutter for å komme frem til denne

Og derfor spørr jeg tele2, når en kunde har fått 110kr i minimumsfaturering med tele2 sheriff..

 

Enten er kunden fakturert feil, eller så er det noe annet tull...

 

Høres veldig rart ut ja, siden det eneste som har min.fakt er Uno med rundt 90kr

 

Bare understreke at Tele 2 ikke har svart meg på dette, det er nå så lenge siden jeg sendte mail at jeg vil tro de ikke kommer til å svare heller....

 

Jeg er forøvrig blitt Netcom kunde.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...