Gå til innhold

Hvem selger PSU med 120mm vifte?


Pantheon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener jeg har sett et en eller annen gang, men husker ikke hvor. Uansett, det er da ikke så vanskelig å få til dette selv. Det er bare sage hull til en 12mm vifte og montere selv det. I bunnen av PSU som vender nedover i kabinettet er det jo plass. Muligens må man snu PSU på hodet. Den gamle viften kan man ev. fjerne.

 

Selv har jeg tenkt å putte to 80mm viter bak på innsugssiden på en Chieftec PSU og fjerne viften som står i bakkant. Viftene har jeg tenkt å styre med en Zalman Fanmate regulator.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Fortron/Source 350W PSU med 120 mm vifte får du kjøpt hos Microplex for kr 645.

 

Klikk her.

 

Eller du kan kjøpe et aopen H600B kabinett på PSdata for ca kr.850,- da får du samme PSU. Hvis du ikke vil ha kabinettet så kan du jo alltids selge det på QXL. Begynn budrunden på Kr. 1,- og du vil garantert få en god pris. Det var det jeg gjorde, og jeg fikk en kjempe god pris for kabinettet.

 

Forsøkte forøvrig med Papst 80mm 12 dB vifter i en PSU jeg hadde for litt over et år siden. I mitt tilfelle så ble det alt for varmt, og PSU gikk til f...Jeg vil derfor ikke anbefale en slik løsning. Husk at ved modifisering i PSUen så ryker garantien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...