Gå til innhold

Test: RIM Blackberry 9000 Bold


Anbefalte innlegg

For min del, handler det hele om volum. Jeg må ikke på død og liv ha en tynn telefon, men skal jeg ha en som er bred, så bør den være tynn.

 

Jeg synes f.eks. ikke at min N82 er altfor tykk. Men en iPhone med N82 tykkelse hadde jeg glatt valgt bort og plassert i mursteinkategorien.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hva mener dem med det under? Kan jeg ikke bruke den med Tele2 feks?

 

Og, nei, det er ikke noe poeng i å låse opp telefonen slik at du kan bruke den sammen med andre operatører. Nitti prosent av poenget med BlackBerry er nettopp at du skal knytte deg til den spesielle BlackBerry-løsningen for behandling og kryptering av data, det er tross alt den som skiller RIM fra de fleste andre mobilprodusenter.

Tatt fra DinSide test

Lenke til kommentar
Hva mener dem med det under? Kan jeg ikke bruke den med Tele2 feks?

 

Og, nei, det er ikke noe poeng i å låse opp telefonen slik at du kan bruke den sammen med andre operatører. Nitti prosent av poenget med BlackBerry er nettopp at du skal knytte deg til den spesielle BlackBerry-løsningen for behandling og kryptering av data, det er tross alt den som skiller RIM fra de fleste andre mobilprodusenter.

Tatt fra DinSide test

 

Etter det jeg har skjønt betyr det at det eneste du får dekket av den nye operatøren er SMS (og MMS?) og ringing. Jeg har selv nylig kjøpt en, det spm. jeg da har er hvor mye folk ville betalt for en ulåst RIM BB Bold 9000? Og evt. hvor jeg kan legge den ut for salg?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...