Gå til innhold

Noen som har erfaring med www.nyenorskepriser.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første post på forumet.

Forhåndsbetaling med kredittkort.

Kopiert grafikk i fra nVdias side.

Metro, freeform? Billig taiwan import.

Skrevet

Hihi. Dette virker mistenkligt som reklame ja :)

Uansett så burde de ha optimalisert sidene for Opera også. Menyen hvor det står "kontakt oss" osv i grått dfekker to linjer :)

Skrevet

Helt klart reklame... dårlig kamuflert reklame til og med.

Er butikkpris oppgitt på denne siden det samme som veiledende pris? I såfall er denne butikken dyr for de fleste butikker legger seg mye lenger under veiledende enn denne web-shoppen. Dette gjelder de kjente merkene.

De ukjente merkene her selges jo for samme pris som det kjente merker selges for i andre butikker jo. Uff... håpløst. Tror ikke denne butikken overlever særlig lenge.

I tillegg er det bare merker med dårlig kvalitet som har "alle muligheter". Se bare på minianleggene her som har mulighet for å spille VCD. Det finner du ikke på kjente merker som satser på kvalitet i stedet for kvantitet.

Skrevet

Heisan dette var faktisk ikke direkte Reklame, men jeg kjenner de som driver butikken og det var av nysfjerrighet jeg ville ha tilbakemeldinger for å se om de har gjort en bra satsing. ( Om det blir litt Reklame effekt også, vel en kan vel alltid hjelpe sine venner litt :D )

Takker for alle tilbake meldinger, jeg har tipset eierene også slik at de kan ta hensyn til evt. konstruktiv kritikk...................

Til neste gang..... :p

Skrevet
Heisan dette var faktisk ikke direkte Reklame, men jeg kjenner de som driver butikken og det var av nysfjerrighet jeg ville ha tilbakemeldinger for å se om de har gjort en bra satsing. ( Om det blir litt Reklame effekt også, vel en kan vel alltid hjelpe sine venner litt :D )

Takker for alle tilbake meldinger, jeg har tipset eierene også slik at de kan ta hensyn til evt. konstruktiv kritikk...................

Til neste gang..... :p

Ikke det nei? synes du har en stor del reklame i innleggene dine jeg..

Televarehuset Walk and Talk i Vika, www.televarehuset.no

Betaling cash og kort i butikk........

Ta en titt på www.nyenorskepriser.no

Heisan, www.televarehuset.no har greit utvalg og priser......

Nyenorskepriser.no har gratis frakt

(Dette er ifra dine totalt 10 poster...)

Skrevet

Hvis disse som driver de butikkene er interessert i å drive rimelig seriøst ønsker de helt sikkert å slippe denne typen idiot-innlegg fra sine "venner".

Skrevet
Svært så kritisk på en søndags morgen..... :yes: Dont worry, be happy 8) a good laugh extends your life and enriches the day....... :lol:

De fleste her på bygget liker ikke snikreklame, jeg foreslår du setter deg inn i retningslinjene før du driter deg ut ytterligere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...