Gå til innhold

Brunfarge..paa stranda eller krem ?


Archangel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enhver nerd med respekt for seg selv bærer sitt bleke ansikt med stolthet.

 

En viss glød forårsaket av strålingen fra monitoren kan godtas, men må en utenfor døren når dette store gule kreftmonsteret viser seg på himmelen, anbefales parasoll og solhatt (ikke rød, men sånn til å ha på hodet).

 

=)

Lenke til kommentar

Må da klare å være litt ute om sommeren dah. På hytta har jeg ikke satt opp maskin. (i år skal jeg ta med en laptop :) ) anyway.

 

Om sommeren kan selv de blekeste nerdene bli brune. Det har faktisk jeg sånn halvveis bevist. Har ikke bilde, men det var nok et litt morsomt syn. Jeg er en sånn gå med små t-skjorte person hele tiden og dette gjorde jeg hver dag sist sommer.

 

Dette resulterte i veldig brune armer og hvit fra litt nedenfor skulderen og resten av "fronten". Da jeg begynte på skolen igjen tok jeg på meg en skjorte som var "litt" kort i armene og da jeg kom på skolen så jeg det meeeeeget tydelige skillet... Litt flaut :oops:

Lenke til kommentar
sola! ikke stranda.. men hagen! :woot:

 

Nakensoling? :o , skiller er ikke pent vettu.

 

hehe! nei! ikke nakensoling! jeg bor hjemme ffs! har en stefar! ikke faen om jeg soler meg i no annet enn bikini/undertøy hjemme..

 

solarium derimot, der er det litt tryggere.. men bikiniskille er ikke no spess pent.. jeg har et skille på kroppen som jeg faktisk tar vare på.. klokke skillet.. alltid morro å se hvor brun man blir vettu :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...