Gå til innhold

Brunfarge..paa stranda eller krem ?


Archangel

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke akkurat en strandloeve..og bryr meg ikke saa veldig mye om

at jeg er " milky white " m.h.t huden , men siden jeg near sagt aldri har hatt skikkelig brunfarge saa hadde det veart morsomt aa se hvordan jeg hadde sett ut .

 

Jeg kommer bare til aa bruke krem i saa fall , siden jeg er saa lys i huden uansett og blir fort brent....er ikke bare farlig for huden mh.t hudkreft men ogsaa blodkarene i huden ,og spesielt i ansiktet .

 

Hva foretrekker dere DERSOM dere bryr dere da om brunfarge :

 

sol eller krem ?

 

Kremene idag er jo blitt MYE bedre enn de som var for noen aar siden ,

er det noen som kan anbefale noen merker da som er bra ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke si at du virkelig vurderer krem ?

 

Jo , men bare eventuelt fremfor aa sole seg....er ikke sunt for blodkarene mine :cry: , har en lav terskel for roedming :oops: og naar man har hatt det i 10 aar saa paavirker det blodkarene .

 

Er ikke SAA forfengelig at jeg MAA veare brun , men kan hjelpe meg litt

til aa skjule roedmingen med det samme :smile: KANSKJE da .

Lenke til kommentar
Solarium er knall... Tok sol 3 ganger i uka før, men nå har jeg roet meg til en.  

 

Kan absolutt annbefales... Huden blil glatt, kviser og andre ulumskheter forsvinner og så er det også mye penere med en solbrun kropp.

 

faggot

 

Fag? dust...

 

Er faktisk litt sant! Man slipper pizza trynet. Og det er bra for huden. Oss mennesker er en forfengelig rase...

Lenke til kommentar
Solarium er knall... Tok sol 3 ganger i uka før, men nå har jeg roet meg til en.  

 

Kan absolutt annbefales... Huden blil glatt, kviser og andre ulumskheter forsvinner og så er det også mye penere med en solbrun kropp.

Yup sant det. Huden blir glattere og mindre kviser (selvom eg aldri får noen anyways)
Lenke til kommentar

sola! ikke stranda.. men hagen! :woot:

 

man kan tilogmed sole seg allerede.. var deilig å varmt hos oss i helga!

solarium går og ann.. men bare solarium gir ikke no pen brunfarge.. da blir man solariumsbrun.. bolebrun :roll:

 

ute i sola er best! men ikke så mye at man brenner seg! å være solbrent suger! det er så vondt det! :(

 

men! åh! kom på en ting.. når du skal bruke selvbruningskrem så pass på å få like mye over hele kroppen liksom..skjolder er ikke pent..

Lenke til kommentar
men! åh! kom på en ting.. når du skal bruke selvbruningskrem så pass på å få like mye over hele kroppen liksom..skjolder er ikke pent..

Selvbrunikgskrem sux.

Mamma holder på med det derre tøvet.

BLAH! Ser fan meg ikke ut etterpå...og når driten begynner å slutte å virke så er det heller ikke så pent ut. :grumpy:

Lenke til kommentar
men! åh! kom på en ting.. når du skal bruke selvbruningskrem så pass på å få like mye over hele kroppen liksom..skjolder er ikke pent..

Selvbrunikgskrem sux.

Mamma holder på med det derre tøvet.

BLAH! Ser fan meg ikke ut etterpå...og når driten begynner å slutte å virke så er det heller ikke så pent ut. :grumpy:

 

nettopp! derfor er good old plain ligge i solen å daffe best :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...