JEBauge Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Som en liten feiring av at jeg endelig har fått meg mitt første fastobjektiv , så legger jeg ut to bilder av noen englestatuer jeg kom over her om dagen. (Nikkor AF-D 50mm f/1.8. Bursdagsgave fra samboeren min. Hun tok hintet... ) Jeg er veldig mottakelig for tips om hvordan jeg kan bruke objektivet bedre. Personlig synes jeg bildene ble ganske fine.. Kritiser i vei... Engel 1: Engel 2:
bjornast Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Forsåvidt kurante motiver, men jeg synes det var en fæl bokeh, (hvis jeg nå endelig har forstått ordets betydning:P).....
sn0dig Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Forsåvidt kurante motiver, men jeg synes det var en fæl bokeh, (hvis jeg nå endelig har forstått ordets betydning:P)..... Hvis du synes det var fælt så burde du sett 50mm F/1.8 @ ca F/4... Det er fælt det!
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Liker motivene, men samtidig synes jeg slike motiver ser best ut med en god sort/hvit-behandling.
von-schnellfahrer Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Liker motivene, men samtidig synes jeg slike motiver ser best ut med en god sort/hvit-behandling. Enig.... Fargene som er i bakgrunnen syntes jeg var litt forstyrrende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå