Hatt BMWs 19" og Continental VC7 i to vintere på M50n så dette blir bra. VC8 er enda litt bedre enn forgjengeren.
Blir 20" på sommer.
Men har ikke de BMW felgene med 10" og 285 brede dekk bak .
Jo, takk 🙏
Den er jo også en M signatur farge og fast i standard paletten til blandt andre M3, M4, X5M og M5.
Er ganske vanlig å se andre steder, f.eks i us.
Ja har fått med meg at du ikke liker "sterke" farger på en BMW
Er 19" hjul (staggered 245/255) Conti VC8 vinter med BMW 861M felger.
Og bruker de 20" sommer Convcaver hjulene jeg har hatt på den gamle M50.
Takk for det.
En god del forskjeller fra pre LCI. Tro det eller ei så er det flere negative (noe er nokså sikkert basert på innsparinger).
Må få brukt den litt mere først.
Power har jeg ikke fått kjent på "enda".
Kjører som en prest da den skal hel ppf'es med klar/transparent neste uke.
Har ikke hatt tid til bilder enda.
Er fullstendig klar over det. Men det er noen som påstår at den Volvo truck type signal feilen overhodet ikke er mulig på noen bil med redundant signal til epedal. Derfor jeg tok denne med i henvisninger (for å tilbakevise det standpunktet).
Du kan mene hva du vil og skrive en wot med fine ord og forsøke å lede/provosere frem svar. Men flere svar/begrunnelser etter siteringer får du ikke fra meg om dette.
Man må kunne akseptere at andre ikke har like synspunkter som en selv. Og dette er ikke en rettshøring, men et diskusjonsforum.
Jeg har lagt frem mine synspunkter. Og det er i utgangspunktet kun ETT som kan oppsummeres til "TVIL/SKEPSIS".
Jeg føler ikke at jeg er forpliktet til å vise til flere kilder om Polestar 2 enn det jeg allerede har gjort.
Hver og enkelt (av andre) som leser dette forumet får bestemme sin egen grad av "naturlig skepsis" til merket og spesifikk modell og om produsenten bevisst tilbakeholder informasjon (som er i dems egen interesse).
Hva teknisk angår så smak på denne :
Volvo selv har forklart at ved en Controller Area Network (CAN) interuption kan backup aksellerasjon signalet bli invertert slik at 0% kan bli tolket som 100% som igjen kan medføre unintended acceleration.
Det er en teknisk underbygget forklaring som produsenten selv har gått ut med i recall nummer RVXX2408 (Volvo Trucks VN vehicles). Så jo denne type feil er faktisk mulig å få dersom flere enkelt kriterier oppfylles.
Linken jeg la ved angående Polestar 2 var kun "ett" av Google søkets treff.
Det finnes absolutt likheter.
Felles for XC40, C40 or Polestar 2 er den identiske CMA plattformen.
At det recordes kun med først 0 og deretter 100% I absolutt ALLE tilfellene ??
Det er jo enda mindre sannsynlig enn alle dine sannsynlighets og usannsynlighets anekdoter angående pedalfeil.
Jeg er naturligvis åpen for at det er enkelt tilfeller med pedalfeil. Men er også åpen for at Volvo (og Polestar) har feil i sine design/konstruksjoner som har ført til flere av disse hendelsene og det "uansett" hvor få eller mange parametere/hendelser som må oppfylles samtidig eller i serie.
Mon tro hvorfor man har samme rapporter på Polestar 2 (en bil og plattform utviklet av Volvo som ble donert til Polestar).