Gå til innhold

Intervju: – Vi skaper ny generasjon skrekk (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper for Guds skyld at dette spillet ikke blir ødelagt av at den datastyrte personen som følgerd deg gjennom hele spillet. Da blir jeg veldig veldig skuffa, for jeg har umenneskelige forventninger til dette spillet. Og er ikke interessert i å spille det sammen med noen, jeg vil sitte alene i mørket og bli skremt skikkelig :p

Lenke til kommentar

Er på sett og vis av samme oppfatning som thecrow, men eg hadde STOR glede av RE4, bar ikkje heilt som eit RE spill. MEn for eit knalbra spill det var! Har skrudd ned forventingene min til RE5 da det ser utrolig likt ut som RE4. Coop? Tja...redd det vil fjerne ein god del skremseleffekten..

 

Blir sikkert eit godt spille dette her uansett.

Lenke til kommentar
Begynner å bli mer og mer skuffet over Resident Evil. Vil nok prøvde dette når det kommer til Wii eller PC, men har mine tvil. Bra spill biir det nok, men "Resident Evil" er ødelagt for alltid. :(

 

Enig jeg også, det er ikke Resident Evil slik det engang var. Jeg likte likevel RE4, og tror dette blir veldig bra! Jeg er forberedt på at partner AI'en kan ødelegge noe, men jeg tror ikke det vil bli et problem.

Lenke til kommentar

Ahh.. gledar meg til å kunne sette meg ned for å spele gjennom nok ein verdig oppfølgjar til heile Resident Evil serien :D (høhø)

 

Eg er også litt skeptisk til denne co-op greia, då spesielt når du ikkje har ein venn tilgjengeleg. Håpar verkeleg det blir gjort bra!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...