Gå til innhold

– Ny Ipod Nano på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig er litt skeptisk, de endrer jo bare på små deler, ellers er jo mange av iPod Nanoene veldig like :thumbdown:

 

Og hvor mye billigere skal den liksom bli?

 

Kan ikke Apple heller lage iPod Touch Nano eller noe som heter noe annet enn Nano, Classic og Shuffle? Litt mer nyskapende??

Lenke til kommentar
Den var rævstygg!!! det er jo akkurat som at de har to typer nano!!! en lang og stygg, og en liten og pen. Seriøst apple.... IKKE PRODUSER DENNE!!!

 

Ehm.. Har du lest det som står under bildet? Ikke nei. Det er ett PhotoShop-bilde! Ingen har sagt at det er denne som blir lansert! Den på bilde eksisterer ikke. Så ro deg ned 44 hakk.

Lenke til kommentar
Eg får håpe Apple greier å presse inn FM-radio den gongen her då. Ein god musikkspelar må også ha FM-radio.

 

Jeg håper virkelig ikke det. Skjønner ikke hvorfor alt på død og liv skal ha radio når det aldri er noe som er verdt å høre på på radioen. Spar heller pengene en radiomottaker koster og gi meg en billigere iPod.

Lenke til kommentar
Eg får håpe Apple greier å presse inn FM-radio den gongen her då. Ein god musikkspelar må også ha FM-radio.

 

Jeg håper virkelig ikke det. Skjønner ikke hvorfor alt på død og liv skal ha radio når det aldri er noe som er verdt å høre på på radioen. Spar heller pengene en radiomottaker koster og gi meg en billigere iPod.

 

Skal si deg det er mange som setter pris på radio. Når jeg er på vei til jobb og sitter på bussen er det deilig og høre på radio, litt raske nyheter eller litt random god musikk. Du må heller ikke glemme at mange av de litt "eldre" generasjonene forguder det å ha radio på en mp3-spiller eller mobiltelefon.

 

Det at en ipod, selv de dyrest aldri har hatt radio er en av de mest essensielle manglene spilleren(e) har.

Endret av alaruz
Lenke til kommentar
Radio er noe folk aldri har bruk for. Hele pointet med en mp3-spiller er at du selv kan bestemme musikken.

 

Det er kanskje mest vanlig å bruke mp3en til å spille av den musikken du selv vil, men radio er ikke et minus heller da... Noen ganger kan det være greit å ha tilgang på radio :yes:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...