Gå til innhold

Project Camelot og 2012


Anbefalte innlegg

Det var for en liten stund siden et brev fra en norsk politiker kom ut på siden, det har skapt store reaksjoner rundt hele verden. Den kan leses her: http://projectcamelot.org/norway.html Det handler om Underjordiske baser som kan huse opptil 2.2millioner nordmenn. Alle basene er koblet til hverandre med railcars som kjører med en slags bluecrystal energy. Den går så fort at du spyr første gang man tar den, Some real sci-fi shit. Det kan virke som hollywood ikke er fiktiv lenger.

 

Noe kan skje rundt 2012, Mayacalenderen stopper 21.12.2012. Og summeriske leire tabletter datert 5000år gamle viser stor kunnskap om astrologi og navngiving på de forskjellige planetene. De hadde tegnet solen i sentrum og planetene i bane. 10 planeter faktisk. En ekstra planet som ble funnet av NASA i 80tallet og kalt Planet X. Den forsvant fra media og dukket opp igjen i 90tallet, Da var den kommet nærmere.

 

Nibiru ble denne planeten kalt i gamle dager, og det bodde en annen rase på planeten kalt annunaki. Planeten dems passerer oss en gang pr. 3600år. Mayafolket var også veldig forut sin tid. Da de kunne kalkulere når solformørkelser ville treffe med nøyaktig treffsikkerhet. Det var Kunnskap vi idag løser med høyteknologiske sammband og avanserte matematiske beregninger. Vi trodde jorden var flat for 200år siden. De viste om planeter som ikke øyet eller teleskop kunne se.

 

Kald beregning, eller utenomjordisk kunnskap`?'

 

 

Noe vil skje i 2012, spørsmålet er om denne historien kan være en tullehistorie satt ut av Vatikanet eller andre som sitter på toppen av pyramiden som det "All seeing Eye".

 

 

For å lure folk ned i disse underjordiske basene, og gi dem håp som Stoltenberg gjorde da han åpnet plass for 2.2milliarder frø i en dyp bunker på svalbard. For sikkerhetskyld :)

 

Mens 500millioner av verdensbefolkningen, høy rangerte offiserer , statsministre, forskere, leger og steinrike menn skal føre Sivilisasjonen videre mens denne trusselen fra verdensrommet utrydder oss andre på overflaten.

 

Se på verden idag, den rister for hverdag som går. Nye katastrofer og høyere dødstall. De relgiøse tror det er Jesus sin tilbakekomst, de vitenskapelige(NAASA) tror det kan være denne nibiru. Mens de politiske mener det er Klimaforandringer som mennesket står bak.

 

Men samtidig hersker det ny-teknologi hvor de kan regulere vær og Katastrofer med H.A.A.R.P som faktisk har stått bak mange Jordskjelv for å skremme stater. Se youtube for merkelige fenomener som blir rappotert inn av vanlige mennesker rundtom i hele verden. Weathermodification er en fact, tro det eller ei. Skattepengene våres har gått til å forske på våpener som eventuelt vil ta livet av oss alle.

 

"the Greatest story the devil pulled, was that he never existed"

 

Og djevelen kan være en relgion, satandyrkere voldtar små barn for energi og ser på dødsfall som en ritual.

 

Alt vi må gjøre nå er å sette spørsmål på alt. Våre politikere, deres agenda og tilfluktsrom.

 

"you cant fool all the people all the time. but if you fool a few the rest will fall behind"

 

Noe vil skje 2012, du kan se det på været,du kan se de politiske skuespillene, Ressursene er få, stadig større befolkning og en atomkrig kan bryte løs når som helst.

 

Det lyner å tordner utenfor her nå foresten, og det skulle være fint vær idag. Sånn er det alltid det siste.. Du kan se det i været. Du kan se det i været.

 

 

http://www.projectcamelot.net/big_picture.html

Endret av Armin23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En udmerket parodi om jeg skal si det selv! Her samler trådstarter sammen et bredt knippe konspirasjonsteorier og elementer fra ulike miljøer innen overnaturlige fenomener, mystikk og kultisme og plasserer alt sammen i en stor smørje, og benytter seg samtidig av subtil satire for å presentere det hele som noe enda mer troverdig. Forøvrig likte også jeg godt Deep Impact fra 98, og måten disse tankene er blitt knyttet opp mot Norge er meget underholdene. Neste gang noen drar frem konspirasjonsteorisnakket og de 15 youtube-linkene kan vi bare videresende dem til dette innlegget istedenfor å facepalme, le, mobbe eller sukke oppgitt over noen menneskers fantasifulle overbevisning. Jeg lurer forøvrig på hvor mye som er igjen av 2012-snakket etter vi runner en vellykket feiring av nyttår 2012 og inntar januar 2013 i samme stil som alltid..

Lenke til kommentar
En halv milliard mennesker holder kjeft om at de skal overleve mens vi andre skal daue?

 

Virkelig?

 

 

De vet ikke at de er utvalgt enda. Når tiden er inne, blir de hentet hjemme og revet fra sine familier. Det vil være vanskelig for personen å gå fra familien, mens familien vil være glade for at personen er trygg.

 

De som allerede vet om planene, vet også at de mister billeten til Jens Stoltenbergs Survival Party om de prater.

 

 

Gimlemoen,Sørisa,Baneheia. Om det er noen som bor nærme en av disse Basene hadde jeg satt stor pris på om noe info om aktiviteter.

Endret av Armin23
Lenke til kommentar
Det var for en liten stund siden et brev fra en norsk politiker kom ut på siden, det har skapt store reaksjoner rundt hele verden.

 

"I am a Norwegian politician"? "Name and proof of identity supplied"? Er ikke dette litt vagt?

 

Vi trodde jorden var flat for 200år siden.

 

Nei, det gjorde vi ikke. Her kan jeg faktisk være like bastant i uttalelsene mine som du er, men jeg kan i det minste backe det opp med kilder:

 

The modern belief that especially medieval Christianity believed in a flat earth has been referred to as The Myth of the Flat Earth. In 1945, it was listed by the Historical Association (of Britain) as the second of 20 in a pamphlet on common errors in history. Recent scholarship has argued that "with extraordinary [sic] few exceptions no educated person in the history of Western Civilization from the third century B.C. onward believed that the earth was flat" and that the prevailing view was of a spherical earth.

Kilde: http://www.asa3.org/ASA/topics/history/1997Russell.html

 

Kald beregning, eller utenomjordisk kunnskap`?'

 

Kald beregning.

 

Noe vil skje i 2012, spørsmålet er om denne historien kan være en tullehistorie satt ut av Vatikanet eller andre som sitter på toppen av pyramiden som det "All seeing Eye".

 

Noe skjer hele tiden i verden, om det hadde vært 2001 hadde du pekt på world trade center, og om årstallet hadde vært 2003 istedet hadde du garantert pekt på invasjonen av Irak og vært fornøyd med at profetien gikk i oppfyllelse. Jeg er helt enig i uttalelsen din, noe vil skje i 2012, noe annet ville virkelig vært forbløffende.

 

Og djevelen kan være en relgion, satandyrkere voldtar små barn for energi og ser på dødsfall som en ritual.

 

Javel... :roll: (kilder please)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

hehehe, trur eg har sett noko lignande på ein film :)

 

Skjekk heilt nede på bunnen, trur det er grunnen til at han har lagd nettsida.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Menneskets frykt for andre mennesker, frykt for mangel på informasjon, frykt for å føres bak lyset ...

 

Det er ikke noen vits i å være redd; personen som sitter ved siden av deg på bussen vet ikke hva du tenker, edderkoppen er like redd for deg som du er for den, de store organisasjonene og foreningene og skumle staten består av mennesker.

Det eneste overnaturlige er det du skaper i hodet ditt.

 

Har mennesket et behov for bakenforliggenheter og sammensvergende ondskap? For abstrakte spekulasjoner og tankespurter? For jævlig dårlig webdesign?

Lenke til kommentar
Noe kan skje rundt 2012,
Etter å ha gitt opp Zetatalks påstander om jordens undergang i 2003 pga passasje av en hemmelig planet så er altså jordens undergang pga passasje av en hemmelig planet i 2012 det nye målet?

 

Legger også merke til at nå er det "kan skje", klok av skade?

Mayacalenderen stopper 21.12.2012.
Alle kalendre har nullpunkt.
Lenke til kommentar

Det mest spennende, for min del, med denne datoen er det som kalles teknologisk singularitet. Jeg kom først over datoen når jeg søkte litt på Terrence McKenna etter å ha sett noen YouTube-videoer: http://tuzar.com/~salsbury/Articles/singularity.html. Deretter hørte jeg en TedTalk med Ray Kurzweil her: http://www.ted.com/index.php/talks/ray_kur...ansform_us.html. Noe som pekte meg til grafene her: http://singularity.com/charts/page17.html. At dette faktisk skjer 21.12.2012 eller seinere er kanskje usannsynlig, men hypotesen er jo ganske interessant.

 

Ian Xel Lundgren satte seg inn i Mayakalenderen slik den er tolket av Carl Calleman. Også her går hypotesen om en slags teknologisk singularitet igjen og sammenhengen med evolusjonens gang. Lungren har en rekke forelesninger postet på video.google, mens Calleman har sin egen webside. Lundgren var nok muligens en tilhenger av en større konspirasjon, dersom jeg husker rett. Det mest interessant er starten på forelesningen av Lungren når han går igjennom "de ni steg".

 

21.12.2012 er dog en dag som marker vintersolverv i Europa. Altså at solen står på sitt laveste punkt på himmelen. Denne datoen er omregnet til det gregorianske systemet som jeg antar har sitt opphav i Europa, og muligens derfor symboliserer vintersolverv i vår del av verden, ikke mayanes. Dersom jeg har forstått det rett var Mayane svært opptatt av å studere sola for å effektivisere jordbruket sitt (når det lønte seg å plante/høste).

 

Skjer det noe ekstremt? Mest sannsynlig ikke, men det var en artig surfeperiode.

Endret av vanedyret
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...