Gå til innhold

Systemkrav for Far Cry 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kar kun dårlig erfaring med utgivernes egen systemkrav. Det det ikke står noe om er hvilken oppløsning de tar hensyn til. F.eks Crytek gav ut anbefalt systemkrav for Very High = 8800GTX \ 2GB \ E6600 \ 1024x768 oppløsning tror jeg det var...

 

Så de som sitter med 22\24 tommere må regne med å ha en av toppkortene nå til dags for å kjøre dette smooth vil jeg tro! Men ellers håper jeg jo på at Ubisoft er litt mer saklige med systemkrav slik at de som faktisk har 8800GTS kan kjøre det på rimelig full grafikk også i 1680x1050...

 

Får håpe systemkravene er en hel del mer presise enn hva Crysis' var.

Nettopp!

Lenke til kommentar
Det var jo ikke noe tungt spill det her i forhold til all grafikken og fysikken vi blir lovet:) Sikkert mye bedre skrevet en f.eks Crysis.

Radeon 4870 x2 kommer sikkert til å dra dette veldig pent:)

 

Husk at siden crysis kom ut har skjermkortene utviklet seg en del, saerlig naar det gjelder hoeye opploesninger

Lenke til kommentar

Jeg tror da min PC skal holde seg greit innenfor det de anbefaler med en Intel 9770 prosessor overklokket til 4.1GHz, 4GB DDR3 RAM overklokket til 1547Mhz og 2 stk. ATi HD 3870 X2 i CrossFireX (4 GPU er litt over kanten ja og teit, men jaja..). Men.. jeg vedder for at det skal kjøre helt greit i en 1680 res. med høye instillinger for grafikken - - - bare det er i DX9 modus og ikke DX10. Hver eneste gang jeg kjører noe i DX10 føler jeg frameraten min dropper noe helt forferdelig. Ihvertfall i noe som kjører over 1280 oppløsning.

 

Gleder meg det gjør jeg ihvertfall, blir et godt år for gamers.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...