Gå til innhold

Lanserer Fatal1ty-produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt enig med de andre her. det Fatal1ty er utgått. eller det har aldri vært "inn" for min del. og specksa på de brikkene imponerte ikke. er bare å se på tilgangstidene på ddr3 brikkene. altfor høye i forhold til frekvens. ddr2 brikkene er jo raskere selv om frekvensen er lavere. syns ddr3 generelt sliter med for høye tilgangstider. man må jo opp i 2000 mhz ddr3 før det er på linje med de beste ddr2 brikkene.

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar
Kunne heller tenkt meg minnebrikker med Christiano Ronaldo på, gjerne med Manufarger, så man har et minne før han eventuelt reiser ;)

 

hehe litt enig i den. er selv man u fan. og likte ronaldo helt fram til nå i sommer. han har noe å lære av solskjær, giggs osv når det gjelder lojalitet. litt offtopic men hehe.

Lenke til kommentar
Er dette virkelig nyhetsverdig?

 

En minneprodusent lanserer helt vanlige moduler til rett over vanlig pris under et utslitt merke. Jeg er fult klar over at det er agurktid nå, men det må da finnes mer spennende ting å skrive om enn dette.

 

Nyhetsverdig og nyhetsverdig, det er hvertfall snakk om noe som er nytt på markedet.

HW.no bør jo skrive og alt mellom himmel og jord, så hvorfor ikke en artikkel

om noe som vi andre kan "fysj"e av.

Tror de fleste er enig i at fatality er blitt en smule avlegs, utbrukt, slitt osv,

og en slik artikkel viser jo (via forumet) at de fleste er på samme bølgelengde

om hva som er bra og ikke bra. Så noe godt kommer det ut av det ;)

 

Men jeg må si at prisene på RAM er bare helt syke for tiden. Er pinadø ikke lenge siden

det kostet det dobbelte (relativ tid vel å merke). Får nesten lyst å kjøpe mer ram

bare pga at det er så billig.

Lenke til kommentar
Fatal1ty? Heter det Iphone så heter det vel også Fatality...

 

 

Er dere endelig ferdige med å forandre egenavnet til produkter? Det blir vanskeligere å lese når dere dikter opp nye skrivemåter på kjente navn og merker.

 

Er så lei av sutring over dette... Å skrive Ipod er ikke å "forandre egenavnet" (sic), det er å korrigere feil bruk av store og små bokstaver. Bokstavene selv blir ikke byttet ut.

Derimot ville det vært en forandring å skrive Fatality...det står faktisk ikke fatality på minnebrikkene, men Fatal1ty.

Det er greit å være uenig at det er riktig å skrive egennavn på foreløpig korrekt norsk, men prøv å være saklige.

Lenke til kommentar
Er så lei av sutring over dette... Å skrive Ipod er ikke å "forandre egenavnet" (sic), det er å korrigere feil bruk av store og små bokstaver. Bokstavene selv blir ikke byttet ut.

Derimot ville det vært en forandring å skrive Fatality...det står faktisk ikke fatality på minnebrikkene, men Fatal1ty.

Det er greit å være uenig at det er riktig å skrive egennavn på foreløpig korrekt norsk, men prøv å være saklige.

 

Det står faktisk ikke Iphone på telefonen heller, det står iPhone... Men den diskusjonen kan vel kanskje stoppes nå.

Lenke til kommentar

Nei, så lenge man forsøker å tilbakevise et argument med å kritisere noe annet, pukker jeg videre på samme temaet: iPHonE, iPhone og Iphone er nøyaktig samme ord, men kun én av skrivemåtene er korrekt norsk (den siste, om du skulle lure). Derimot er Fatality og Fatal1ty ikke det samme ordet, og derfor endrer man det ikke. Hadde det derimot stått fATALITY, kunne man skrevet Fatality.

 

edit: fjernet quoting

Endret av angry_norwegian
Lenke til kommentar
Nei, så lenge man forsøker å tilbakevise et argument med å kritisere noe annet, pukker jeg videre på samme temaet: iPHonE, iPhone og Iphone er nøyaktig samme ord, men kun én av skrivemåtene er korrekt norsk (den siste, om du skulle lure). Derimot er Fatality og Fatal1ty ikke det samme ordet, og derfor endrer man det ikke. Hadde det derimot stått fATALITY, kunne man skrevet Fatality.

 

edit: fjernet quoting

Buuhuu - jeg skjønner ikke skrivemåten, det forvirrer meg. Forresten så liker jeg å krangle om totalt uinteressange ting fordi jeg tror jeg er TØFF når jeg gjør det.

 

*Trodde det var hw side, og ikke itavisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...