Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: Muse - Origin of Symmetry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12348972834

Mitt første Musealbum<3 Klarte ikke å velge mellom den og Showbiz, og mamma sa jeg bare fikk én. Akk, den spede barndom før man fikk råde over egne penger.

Lenke til kommentar

Classic: Of the first or highest quality, class, or rank: a classic piece of work.

Klassisk: Mesterlig, mønstergyldig

 

Synest personlig at Muse er råbra og kan gå god for å kalle dette ein klassiker. Det står litt aleine i discografien til Muse som svært energisk og heftig. Dei andre albumene er litt meir nedtona. Mitt debutalbum frå Muse, ein gnistrande debut var det, eg falt umiddelbart for bandet.

 

Takk for oppmerksomheten.

---------------------------------------------------------------------

Moderatornotis: Eit kort og unødig innlegg er fjerna.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
for å være litt seriøs: hvordan kan et album utgitt i 2001 bli ansett som en "klassiker" syv år senere? synes personlig at muse suger, men album jeg selv synes er framifrå fra 2001 kunne jeg ikke engang vurdert å kalle "klassiker". kanskje om 10-15 år, men ikke i dag.

 

takk for oppmerksomheten.

Jeg er ihvertfall enig i at dette albumet absolutt ikke skulle vært på en slik liste, men sånn er det visst bare.

Lenke til kommentar

Kulturo sa dei skulle lage ein serie albumartikler som vart valgt fram av brukarane. Kulturo sa at denne serien skulle kalles "Klassikeren". Dei albumene som kjem i denne serien er stemt fram av brukarane.

 

Som eg skreiv i sist innlegg, ikkje heng dykk for mykje opp i teksten "Klassikeren" sidan den har fleire betydningar. Det er berre eit ord valgt av Kulturo for artikkelserien.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Kjemisk renset

 

... for dårlige sanger. Hvor mange album kan egentlig skilte med null musikalske nedturer? På rak hånd dukker bare "A Perfect Circle - Mer de Noms" opp i tillegg til "Origin of Symmetry". Klart, det er flere og selvfølgelig er det subjektivt, men noe slikt er sjelden vare selv i et historisk perspektiv.

Jeg synest Mer de Noms er det dårligtse og kjeligste albummet til a A Perfect Circle, omtrent alle låtene der er kjipe :dontgetit: De to andre er mye bedre! Der ligger godbitene tettpakket!

Lenke til kommentar
Kjemisk renset

 

... for dårlige sanger. Hvor mange album kan egentlig skilte med null musikalske nedturer? På rak hånd dukker bare "A Perfect Circle - Mer de Noms" opp i tillegg til "Origin of Symmetry". Klart, det er flere og selvfølgelig er det subjektivt, men noe slikt er sjelden vare selv i et historisk perspektiv.

Jeg synest Mer de Noms er det dårligtse og kjeligste albummet til a A Perfect Circle, omtrent alle låtene der er kjipe :dontgetit: De to andre er mye bedre! Der ligger godbitene tettpakket!

 

For all del, de to andre albumene er knallsterke, men det må være første gang jeg har hørt noen mislike Mer De Noms og samtidig like de to andre!

Jeg ble lettere paff nå, for å si det mildt.

Mer De Noms er i mine ører det beste som har kommet fra Maynard James Keenan+etc (APC/Tool), og et av de beste metal-albumene noensinne. Uansett så kan du jo bytte ut Mer De Noms med hvilket som helst annet album du mener er "flawless" som i at ingen av sangene kan kalles "dårlige" eller "mindre gode" for å beskrive Origin of Symmetry. Det er jo poenget jeg prøvde å fremme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...