Gå til innhold

Anmeldelse: N+ (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Numerous websites, including AddictingGames[4] and eBaum's World,[5] host decompiled versions of N that can be played from inside the browser, often known as "N-Game". These versions of the game violate the game's license agreement, often do not give credit to the original developers, and are out-of-date compared to the latest official version of N.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Hyggelig å se enda et XBLA-spill får en omtale på gamer.no. Mer av slikt!

N+ koste jeg meg mye med i vår, og i motsetning til hva man skulle tro, er spillet svært underholdene i coop også.

Lenke til kommentar

Synes dette eksemplifiserer at denne genrasjonens konsoller ikke er en særlig god plattform for "småspill" nok engang er det mangelen på custom-muligheter som ødelegger, i dette tilfellet at man ikke kan dele brett. Mangelen på brukerinnhold er forsåvidt et genrelt problem, som jeg håper de ordner opp i i neste genrasjon.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er både moro og veldig frustrerende ja. Siden du ikke kan lagre før du har fullført en episode (fem nivåer), så satt jeg ofte lengre enn jeg burde med den siste pga jeg ikke ville ta de forrige banene. COOP var litt mer moro som sagt, sammen race osv. Det største minuset jeg kan se er mangelen på baner man kan spille mot hverandre på. Og så fungerer ikke alltid alle banene så bra med fler enn 2 folk pga man kan campe ved målet mens noen tar nøkkelen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...