Gå til innhold

Paradox med romskipspill (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC
Hvis det blir som et Freelancer 2 så er jeg frelst!.

Av det lille som er opplyst virker vel dette litt mer lineært.

Ellers så kan jeg bare si at denne sjangeren begyner å få lite nyheter bortsett fra oppgradert grafikk og K.I.

Ja, begynner å bli rimelig lenge siden en skikkelig stor tittel. De skal jo treffe bra for å treffe "Wing commander stemningen" med denne, håper også at det blir litt friere enn WC var. Greit med en "main story", men vi har vel kommet så langt at fullstenig lineære spill fort blir kjrdelige.

Lenke til kommentar
Hvis det blir som et Freelancer 2 så er jeg frelst!.

Av det lille som er opplyst virker vel dette litt mer lineært.

Ellers så kan jeg bare si at denne sjangeren begyner å få lite nyheter bortsett fra oppgradert grafikk og K.I.

Ja, begynner å bli rimelig lenge siden en skikkelig stor tittel. De skal jo treffe bra for å treffe "Wing commander stemningen" med denne, håper også at det blir litt friere enn WC var. Greit med en "main story", men vi har vel kommet så langt at fullstenig lineære spill fort blir kjrdelige.

 

 

enig i at det fort kan bli kjedelig..

 

MEN jeg er faktisk mer hypp på et linært spill en sandkasse (orgien) som har spredt seg som ild i tørt gress de siste åra. Et linært spill der man kan ta valg og valga tydelig påvirker framferdselen i spillet har jeg lengtet etter lenge.

 

WC4 med movie dialoger der man kunne velge hva main char skulle si (mellom 2 valg ) var så utrolig hektende.

 

håper også at dette blir et spill der dem viser virkelig store battlesdestroyere, store fete carriers og "swarmer" av fightere ala b5 og battlestar galactica.

 

PLIS

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet+8974asdfnb

Er det noen som har hørt noe mer om dette spillet?

Står på infosida at det ble lansert 23. september, men jeg har verken sett noen anmeldelse herfra, eller at spillet har stått i noen butikkhyller... Har spurt på Spaceworld, men der viste de ikke noe...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...