Gå til innhold

AoC: Når tenker funcom å fikse Forum supporten?


Anbefalte innlegg

Blir noe oppgitt over den sykt elendige forum supporten,

 

Har liksom refresha passord og subscriba på account management, prøvd bytte passord flere ganger.. Ingenting skjer, får bare beskjed om at wrong user or password greier..

 

så er det jo det geniale Write your email reset password greiene, javel... prøver skrive mailen som er regga til kontoen.. wrong email. Virker som det ikke skjer noe som helst med tanke på hva som oppdateres på disse sidene akkurat

 

har vært sånn flere dager og det er sykt provoserende for å si det mildt. bare lurer på når d ska ver mulig og komme inn på de offisielle forumene når de har så eksemplarisk bra system rundt dette her?

Endret av Piokken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem. Ja, det er EU-forumet jeg har prøvd å logge inn på. Så det var flere i tråden om nedetiden som også sliter med det samme.

 

Blir desto kjipere når man ikke har read access engang uten fungerende forum login.

Lenke til kommentar

Ja jeg har og brukt riktig forum login url , så deter ganske sykt irriterende faktisk at det er slike problemer, når alt skal være i orden. Og det med at jeg tilmed der jeg kan skrive inn mailen. er det unknown mail liksom. Virker ikke som om at det er helt slik d skal nei

Lenke til kommentar
har akkurat samme problem. jævlig irriterende

 

Samme problem her også, det er et kjent problem og tror de jobber med det, men kanskje litt nedprioritert om for øyeblikket?

 

De kjenner ikke engang igjen mailadressen min når jeg prøver å få tilsendt bruker/passord :)

Lenke til kommentar

Nei det er sinnsvakt plagsomt og spesielt måten det vises på og:

 

If you have forgotten your username or password, you can request to have your username emailed to you and to reset your password. When you fill in your registered email address, you will be sent instructions on how to reset your password.

Email Address:

 

hmm så lett ja?

 

skriver man inn mailen får man :

 

You have not entered an email address that we recognize. Please try again or contact the administrator.

 

Jepp jeg trykker på Administrator linken, men jaggu....

 

Sorry. The email function has been disabled by the administrator.

 

Blir nesten sånn jeg vil spørre dem om jeg kan få arve den fenomenale lite provoserende måten de har fiksa dette på.

Endret av Piokken
Lenke til kommentar
Har dere "laget" forum-login på register.ageofconan.com da? :p

Jeg hadde nemlig samme problemet som dere, helt til jeg gjorde det.

 

Done that :)

Byttett passord på denne to ganger også. Den siste gangen jeg nå byttett passord ventet jeg over en dag med å prøve å logge inn på forumet.

Men er ingen endring, får vel bare vente å se om de har lyst til å gi meg tilgang :p

Lenke til kommentar
Det å fikse forumet er vel ikke førsteprioritet i AoC-staben til Funcom for tiden. De prioriterer riktig når de fikser spillet.

 

Skulle da tro at ikke alle i Funcom er spillprogrammerere, og at f.eks community managers kunne fått litt orden i dette uten at det derimot går utover utjevning av bugs. Er vel ikke de samme folkene som har ansvar for websiden og account-systemet som også arbeider med spillet.. Selv om jeg selvsagt kan ta feil.

 

Jeg ser fremdeles ikke hvorfor man trenger account for å kunne lese på forumet, uten det kravet hadde dette problemet virkelig ikke vært av stor betydning.

Lenke til kommentar

Skikkelig iriterende, jeg kommer heller ikke inn på forum. Ja riktig link. ja opprettet forum adgang via "Create or update my forum login" via account siden når jeg er logget inn på den.

 

Jada, spillet er bra. men jeg vil gjerne inn på forumet for å søke fram en ålreit guild å bli med i, bl.a.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...