Gå til innhold

Ny Iphone lanseres 9. juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hadde ikke forundret meg om den bare har umts, og samme mengden minne som nåværende, slik at apple kan lansere enda en ny en med mer minne om 3 måneder, og så lansere en til med super etter der igjen, så ny minne refresh, så gps, så minne refresh, så bedre kamera...

 

vi har jo sett hvordan dem har holdt på med ipod ;)

Lenke til kommentar
hadde ikke forundret meg om den bare har umts, og samme mengden minne som nåværende, slik at apple kan lansere enda en ny en med mer minne om 3 måneder, og så lansere en til med super etter der igjen, så ny minne refresh, så gps, så minne refresh, så bedre kamera...

 

vi har jo sett hvordan dem har holdt på med ipod ;)

 

Ja, for det er absolutt ingen andre mobilprodusenter som gjør nøyaktig det samme. Kun Apple. Hallo? Noen hjemme? Apple er vel nesten for snill gutt i klassen å regne hva nylanseringer med små oppgraderinger angår. Var det noen som sa HTC Touch, HTC Touch DUAL, HTC Touch Cruise og HTC Diamond? Eller Nokia N95 og Nokia N95 8GB? Eller SE W810, SE W850, SE W880 og SE W890? :)

 

Når det er sagt, så tror jeg du til en viss grad tar feil. Det kommer helt sikkert en oppgradert modell med mer minne etterhvert, men jeg tipper basismodellen får HSDPA, GPS, bedre prosessor osv. med det samme. Det stemmer bedre med lanseringshastigheten. De lanserer neppe iPhone 3 til jul, og forrige modell fikk ingen nye egenskaper underveis foruten minneoppgraderinger som kom i takt med fall på minneprisene (iPhone 1 hadde bare plass til én minnebrikke og måtte vente til 16GB ble billig nok, i motsetning til iPod Touch som hadde plass til 2 og fikk 32GB når 16GB-brikkene falt i pris).

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Måtte iphone aldri komme til norge og ikke minst la det bli fengselsstraff for frivillig ta den inn til landet.....

 

Helt enig...

 

Er noe dritt når så gode telefoner finner veien til Norge.

Vi klarer oss utmerket med kvalitetsmerker som siemens, samsung, motorola og lg.

;)

Lenke til kommentar
Måtte iphone aldri komme til norge og ikke minst la det bli fengselsstraff for frivillig ta den inn til landet.....

 

Helt enig...

 

Er noe dritt når så gode telefoner finner veien til Norge.

Vi klarer oss utmerket med kvalitetsmerker som siemens, samsung, motorola og lg.

;)

 

 

Er dete Apple hatere av prinsipp....eller folk som har giddet prøve det? Min iPhone er den beste telefonen jeg har hatt....og dette baserer jeg på brukeropplevelse. Jeg har hatt noen å sammenligne med...og prøvd enda flere. Og hva Mac angår har jeg hatt det i noe over en mnd...og ikke gidda starte pcn på 3 uker...

 

 

Forresten artig at vi har alle disse andre gode telefonmerkene...så kommer Apple og lager 1 stk telefon...og så skal alle de andre lage såkaldte "iPhone-killere". Man leser ikke annet en SE-iPhone killer, Nokias iPhone killer...osv osv. Tydelig hvor referansen ligger i bransjen.

Endret av J.I.M.B.O
Lenke til kommentar
jeg tror det var et snev av ironi i hva Foxteren skrev... ;)

 

Hehe...jepp....etter nermere ettersyn...så ja. Den var egentlig fin den...gikk fem på. Er bare så sinnsykt lei av av folk som har teite meininger av prinsipp og ikke noen erfaring. Er for mange av dem.

Lenke til kommentar
Ser kommende iPhone ut som den gamle?

 

Etter de ryktene jeg finner mest troverdige så blir den temmelig lik, men med en litt tykkere og avrundet bakside. Litt som en jevn kul over hele baksiden.

Men det er jo selvfølgelig bare spekulasjoner. Dette blir sagt skal være pga en gps modul.

 

Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar

Iphone er den deiligste telefonen <3

har ikke den enda jeg da :( men kjenner mange + at jeg har ipod touch.

Venter til den kommer til norge, ja jeg vet det kan ta tid, men har nå en sony K850i (trur jeg den heter).

Apple er best <3 Litt fan snakk.

 

men er det bare 3G som er nytt? det finnes jo et program nå som gjør at du har tråløst overalt da. Hvis du har hacka den liksom.. ::p

Hadde likt hvis iphonen hadde fått litt bedre kamera ikke at det er dårlig.

mulighet for minnekort og "BLÅTANN" eller har den det?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...