Gå til innhold

Nytt Call of Duty på seks formater (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe Infinity Ward står bak dette også og ikke Call of Duty 3-folka. Uansett hvilket team som står bak håper jeg virkelig Activision gir dem nok tid til finpussing og ikke gjør CoD-serien til en årlig affære á la Tony Hawk, FIFA etc.

 

Ellers lover det bra for James Bond-spillet at de bruker samme engine som CoD4, et spill jeg synes overrasket positivt rent teknisk.

Lenke til kommentar
Call of Duty, Call Of Duty, Call of duty... Hva er navnepolitikken her?

Vi synes det er mest hensiktsmessig å følge engelske regler for engelske titler, dermed blir det Call of Duty. Forøvrig er ikke politikken vår noe du behøver å ta opp i disse individuelle "diskuter artikler"-trådene, slik du har gjort ved et par anledninger nå. Det holder å gjøre det i tilbakemeldinger-forumet eller i den eksisterende diskusjonstråden.

Lenke til kommentar
Siden de ikke vil si noe om det, kan vi trygt regne med at det er Treyarch som lager det, og at vi skal tilbake til andre verdenskrig.

 

... Hurra.

 

Hey, det kan jo hende det blir.. bra?

 

...

 

Hahahah, nei, jeg bare flipper. Dette blir nok heller Call of Duty 3 all over again!

Lenke til kommentar
Call of Duty, Call Of Duty, Call of duty... Hva er navnepolitikken her?

Vi synes det er mest hensiktsmessig å følge engelske regler for engelske titler, dermed blir det Call of Duty. Forøvrig er ikke politikken vår noe du behøver å ta opp i disse individuelle "diskuter artikler"-trådene, slik du har gjort ved et par anledninger nå. Det holder å gjøre det i tilbakemeldinger-forumet eller i den eksisterende diskusjonstråden.

Jeg synes det er hensiktsmessig å gi tilbakemelding i den tråden som angår den aktuelle artikkelen.

 

PS: iPod er Apples produkt. Call of Duty er Activisions produkt. Min logikk sier at dere forskjellsbehandler utgivere ved å bare bruke "norske regler" på noen av produktene. Så lenge dette pågår (og dere ikke er konsekvente), må dere tåle tilbakemeldingene.

Lenke til kommentar
Håper Cpt.Price er der laugh.gif

 

Han var neppe til stede under andre verdenskrig.

 

Cpt. Price er jo en gjenganger i de to første Call of Duty spillene og 4'rn (hvor han da døde).

Så hvis han skal være med må det enten være andre verdenskrig eller en helt ny story for nåtiden.

 

Håper det er Infinity Ward som skal utvikle det, da er vi sikret enda en hit vil jeg tro.

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Håper Cpt.Price er der laugh.gif

 

Han var neppe til stede under andre verdenskrig.

 

Cpt. Price er jo en gjenganger i de to første Call of Duty spillene og 4'rn (hvor han da døde).

Så hvis han skal være med må det enten være andre verdenskrig eller en helt ny story for nåtiden.

 

Han er med på alle spilla til Infinity Ward så vis det de som lager cod5 så kommer nok Price

Lenke til kommentar
Cpt. Price er jo en gjenganger i de to første Call of Duty spillene og 4'rn (hvor han da døde).

Så hvis han skal være med må det enten være andre verdenskrig eller en helt ny story for nåtiden.

 

Sikkert at Price tok kvelden i CoD4 da?

 

 

 

Så vidt jeg kunne se på slutten, drev de jo med gjenopplivningsforsøk på ham. Uten at det virket noe særlig, joda, men de har da sykehus og sånt i Russland også. Gaz og han fyren med badehetten, derimot...

 

 

 

Ellers døde jo Captain Price i det første CoD-spillet - men de forandret vel kronologien litt med CoD2, hvor han overlevde. Jeg regner med han i CoD4 er barnet/barnebarnet eller noe, ikke samme gubbe. I motsatt fall holder han seg uforholdsmessig godt.

 

Bytt ut PS2 med Linux platformen istede... må være mer penger å hente her =D

 

Hahaha.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...