Gå til innhold

HTPC i tynn kryssfiner || Ferdig! ca..


Anbefalte innlegg

Hmm, Tja, blei uklårt her i førstepost, så oppdaterar heile loggen og førsteposten.

 

SN201516.jpg

 

SN202415.jpg

 

SN202469.jpg

 

Hardware og litt til.

Capture-7.jpg

Det blei eit litt anna hovudkort, men det yter omtrent likt.

+ 1TB hardisk.

 

Vifter++ kan du like så godt sjå nedanfor, og i ein av dei første spoilerane :)

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Update 2

 

Har vore litt slapp med oppdatering. Etter eit par kutt i kvar finger har eg endeleg fått demontert heile kabinettet. For eit slit det var! Her er bileter av kabinettet og resten av tinga eg kjøpte hos Microplex.

 

 

Kabinett

Before

SamuraiSilver.jpg

 

After

SN200561.jpg

SN200562.jpg

 

Pleksiglas.(ikkje tatt av beskyttelses teipen)

SN200563.jpg

 

Dill Dall ;)

SN200569.jpg

 

Det meir nødvendige.

SN200573.jpg

 

SN200572.jpg

 

Alt samla.

SN200574.jpg

 

 

 

Kommentartråden

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Update 3

 

Dei siste dagane har eg gått til innkjøpe av Minislipar (dremel), og ekstra utstyr til multiverktøyet. Når eg var oppe på Biltema kjøpte eg òg nøkkelstartar og "pilotknapp" Eg har brukt lang tid på å skjære i hk brettet, hdd og cd/dvd rack. Her er nokre bileter av korleis dei no ser ut:

 

 

SN200717.jpg

 

SN200718.jpg

 

SN200720.jpg

 

SN200719.jpg

 

SN200715.jpg

 

 

Det neste eg må kjøpe er mutterar og skruar til å feste hk-brettet saman til èin del. Eg må og kjøpe fleire kutteskiver. Eg er nødt å finne ein passande restartknapp. Ellers er eg ferdig med "skjelettet", og kan tenkje på å gå til innkjøp av 9mm kryssfiner.

 

Kommentartråd

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Update 4

 

Hei!

I går kveld og idag har eg jobba med ein modell av pappøskja til kabinettet eg kjøpte. Modellen er nesten heilt lik størrelse som kabinettet eg skal lage. Det som er ulikt er at eg mest sannsynleg vil ha ein smalare topp. Eg har gjort ein del forandringar i forhold til sketchup modellen. Den største er at eg har bestemt meg for å ha 240mm vifta framme. Det vil jo bli stygt, så derfor har eg lagt på ein ny front framfor fronten. Her er bileter:

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

I første omgang tok eg dei størrelsane som viste at kabinettet blei for meg alt for stort:

SN200723.jpg

 

SN200724.jpg

 

SN200725.jpg

 

SN200730.jpg

 

SN200731.jpg

 

SN200732.jpg

 

Så har eg tatt dei størrelsane eg synast var best, men eg skal altså ha toppen smalare. Her er det med ein front framfor fronten igjen:

SN200733.jpg

 

SN200734.jpg

 

SN200735.jpg

 

SN200736.jpg

 

Eg har ikkje tusja viftehol i toppen, men der skal det mest sannsynleg vere 2x120mm vifter.

[!spoiler]

Edit: Sannsynlegvis skal eg lage kabinettføter i pleksi, men då treng eg å vite kva eg kan bruke for å skjære i pleksi :) Mellom dei to frontane skal eg ha ei kvit 30cm diode, som lyser ut. Er sommarferie på onsdag, så blir sikkert ein del jobbing framover ;)

 

Kommentartråden bit ikkje! :ph34r:

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Update 5

 

 

Hei!

Idag har eg jobba med ein heilt ny modell, og har funne ut og bestemt meg korleis den skal vere. Kabinettet skal ikkje ha to etasjar, fordi uansett blei det altfor svært. Eg har kutta ut meir i hk.brettet og gjort plata mykje smalare. Eg vil så vidt få plass til alt saman. Her er nokre bileter eg laga kjapt i Sketchup for å vise korleis eg har tenkt. Einaste er at eg kjem til å ha psu-en nede og hdd-en oppe;

 

 

skisse2-1.jpg

 

skisse1.jpg

 

skisse3-1.jpg

 

 

Her er bileter irl:

 

 

SN200737.jpg

 

SN200738.jpg

 

SN200739.jpg

 

SN200740.jpg

 

 

Det vil ikkje bli andre forandringar utanom størrelsane. Det blir svart lakk utapå og kvit inni +hk-brett. Håpar ikkje dette blei altfor forvirrande. Kabinettet vil altså ikkje sjå ut som i update 4 (og dei andre update-ane eigentleg), men slik som du no nettopp har sett i sketchup og i modell.

 

Eg tar imot all kritikk i komentartråden!

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update 6

 

 

God Kveld!

 

Dei siste dagane har eg kjøpt kryssfiner og mykje anna til kabinettet. Eg har fått skjært ut platene bortsett frå dei bak med hk-brettet. Dei skal eg kappe ut sjølv. Eg har pussa kantane på platene, og skal pusse resten når eg har kjøpt fint pussepapir. Eg har gravert inn "ingame-namnet" mitt på ei lita pleksiplate som skal vere limt fast på hk-brettet. Eg veit igrunn ikkje heilt kvifor eg har det namnet, har berre alltid hatt det sida eg byrja å spele spel. Her er nokre bileter ivertfall!

 

 

 

Veldig uklårt. Er ikkje heilt venn med kameraet endå..

SN200769.jpg

 

Slik gjekk eg fram når eg graverte. Fungerte strålande! Lommelykta lyste opp arket, sida eg graverte speilvendt.

SN200770.jpg

 

Veldig uklårt bilete igjen. Poenget er at eg skal vise at eg brukar ein rund bit.

SN200771.jpg

 

 

Heimelaga arbeidsbenk. Vi tar det vi har ;) (og nei, det er ikkje ei truse som ligg der, det er ei fille)

SN200774.jpg

 

Kryssfineren. På biletet er den fuktig, sida eg "vaska" den før den kom i hus.

SN200775.jpg

 

Første gang eg har prøvd dette, så eg blei fornøgd med graveringa! :D (kantane skal ikkje visast)

SN200782.jpg

 

SN200783.jpg

 

 

Kommentartråd

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Mini-update

 

Hei!

Eg har bestemt meg for at eg skal ha kabinettet til ein foreløpig htpc, og treng derfor hardware. Det eg har frå før:

 

- Asus A8N-E s939 hovudkort (uviss tilstand)

- 40gb Hardisk

- 512mb-1gb minne

- lydkort

- trådlaust nettverkskort

 

Så då treng eg eit skjermkort, cpu, psu, dvd-spelar. Evt. eit nytt hk+cpu.

 

Så er det nokon der ute som har noko til overs, så hadde eg vore evig takknemleg! :innocent:

Kontakt meg på PM eller i kommentartråden.

 

 

Kommentartråd

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update Teaser

 

Hei!

Eg har vore i Danmark den siste veka, men er no tilbake. Eg har skjært ut viftehol, men dei blei ganske så stygge, sida eg måtte bruke Dremelen (og sjølvsagt litt min feil) ;

 

SN200950.jpg

 

SN200951.jpg

 

Eg har derfor bestemt meg for å skjære ut viftehola som 8-kantar istedenfor rundingar. Imorgon kjem det mest sannsynlig ein update som viser viftehola. Trur eg skal få skjært dei ut imorgon. Men eg må jo ha ein ny "vegg", sida eg allereie har skjært ut runde viftehol på eine sida av kabinettet (som du ser på bileta ovanfor). Så visst eg har tid, er det ein update imorgon som inneheld alle viftehola - ferdig utskjært.

 

Edit: Eg treng og tips til start- og restartknapp, sida eg ikkje vil bruke nøkkelstartaren.

 

Kommentartråden er der fortsatt!

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Update 7

 

God kveld!

No har eg fått skjært ut alle viftehola. Eg fant aldri ei ny kryssfinerplate, så eg gjekk for ei huntonitplate som du kan sjå på to av bileta nedanfor. Det er ein mørkare sort, men den var like tynn, så eg tok den.

 

 

SN200963.jpg

 

SN200964.jpg

 

SN200965.jpg

 

SN200966.jpg

Kantane skal ikkje visast her.

 

 

Kommentartråd

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Update 8

 

Idag har eg og ein kompis montert dvd-racken. Vi blei fornøgde, sjølv om det ser litt skjeivt ut, det blir retta opp igjen. Det ser kanskje ut som vi kun har limt fast dvd-racken men vi har skrudd 3 skrua fast. Dei stakk langt ut, men vi kutta dei til med dremelen, slik at dei ikkje visast.

 

 

 

SN201271.jpg

 

SN201272.jpg

 

SN201273.jpg

 

 

Eg savnar kommentarar :p

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Update 10, kabinettføter!

 

Den siste tida har eg jobba litt med kabinettføtene og gjort dei ferdige + eg forstod plutseleg kameraet eg hadde med å gjere :D

 

 

 

Den nye dremelen og eine kabinettfoten.

SN201336.jpg

 

 

Før.

SN201330.jpg

 

 

Etter. (Riktig nok ikkje same kabinettfot..) Først pussa eg med 120 kornspapir, så gjekk eg over til 240, så 400, så våtsliping med 1200. Edit: Etter det så polerte eg dei med dremelen, så tørka eg over med ei våt fille.

SN201332.jpg

 

 

SN201340.jpg

 

 

SN201348.jpg

 

 

 

 

Som alltid, her er kommentartråden.

 

Edit: Eg polerte føtene etter eg hadde pussa dei, så tørka eg over med ei våt fille.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update 11

 

Idag har eg teipa fast korleis kabbinettet blir og lakka hk-brettet. Eg har og gjort ei stor forandring. Det blir nok ingen "skuffe-effekt" for kablane hadde blitt for korte. Det eg då gjer er å lage toppen til ei luke.

 

SN201417.jpg

 

Eg har og kjøpt inn klarlakk

SN201423.jpg

 

Eg hadde tenkt å kjøpe grunning, men han som solgte det sa at det ikkje var nødvendig sida det skulle stå inne, men eg ser jo at dei fleste andre her inne grunnar kabinetta sine. Kva bør eg gjere?

 

 

kommentartråden.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update 12

 

No har eg endeleg fått litt tid til å jobbe med kabinettet. Eg var nødt til å ta ut start- og restartknappane, fordi dei ikkje fungerte skikkelig. Nye og betre knappar er laga. Eg bestemte meg for å ha knappane oppe istadenfor nede.

 

 

SN201474.jpg

 

SN201472.jpg

 

Pleksibiten er til for å benke ut hk-brettet.

SN201479.jpg

 

 

 

kommentartråd.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Miniupdate

 

Eg har tenkt på ein liten ting. Om den store vifta på toppen vil ha såpass mykje betydning at den er verdt å ha der. Det eg heller vurderar er at eg har blått pleksiglas der.

 

SN201483.jpg

 

Sida det skal vere ein htpc er eg jo opptatt av at den bråkar minst mogleg. Eg har såpass bra luftstraum at eg tvilar på vifta har noko stor betydning. Forslag til kva som skal vere inngravert (om eg skal ha inngravering der), tar eg sjølvsagt gladelig imot i kommentartråden.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Update 13

 

No har eg fått jobba ein del. Eg har montert nesten alt unntatt det som skal vere rundt hk-brettet på baksida.

 

 

Her er topp-lokket.

SN201502.jpg

 

Her har eg skrudd saman sidene.

SN201488.jpg

 

For å holde oppe racket måtte eg lage ein fot. Den sølvteiprullen passa perfekt, så det enkle er ofte det beste.

SN201486.jpg

 

Her er sidene+botnen satt saman.

SN201495.jpg

 

SN201501.jpg

 

Det var mange slike skruar eg måtte kutte.

SN201490.jpg

 

SN201512.jpg

 

Her står det press på hk-brettet som limast fast.

SN201503.jpg

 

 

Eg håpar på å bli ferdig med prosjektet i løpet av haustferien.

 

kommentartråden.

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...